וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נוסע בזמן" משנת 2030 טוען שטופאק עדיין חי - ולא תאמינו מי ביים את מותו

28.7.2018 / 0:07

נוח נובאק, ה"נוסע בזמן" שהסעיר את העולם בכמה תחזיות עתידיות מפתיעות, חושף בראיון חדש פרטים מצמררים על הראפר האגדי טופאק שאקור, וכן, גם הוא טוען שטופאק לא באמת מת, אולם זה לא הוא שאחראי להיעלמותו

APEXTV

נוח נובאק - כן, אותו "נוסע בזמן" שטוען כי הגיע אלינו משנת 2030 אחרי שכבר ביקר בכל מיני שנים עתידיות יותר ופגש את עצמו מהעתיד, כמו גם מכוניות מעופפות, חייזרים ושאר שטיקים למיניהם - טוען כעת בראיון חדש בערוץ היוטיוב המפוקפק בעולם ApexTV שהרפאר האגדי, טופאק שאקור, עדיין חי.

כמו חייזרים ומכוניות מעופפות - גם התיאוריה על מותו המבוים של טופאק אינן חדשות לנו. טופאק היה בן 25 כשנורה למוות בספטמבר 1996, לאחר שצפה בקרב איגרוף במלון MGM בלאס וגאס. יותר משני עשורים חלפו ויש אנשים שעדיין בטוחים שטופאק למעשה חי במסתור תחת זהות חדשה לאחר שהחליט להיעלם מהעין הציבורית, ושכל סיפור מותו פוברק כדי שאויביו יפסיקו לחפש אחריו. כעת, גם נוח שלנו מוסיף שמן למדורה וטוען שבביקורו האחרון בשנת 2030 הוא ניסה להוציא מידע על אמן ההיפ הופ האהוב וגילה שבניגוד למה שהמאמינים חושבים, הוא לא בחר להיעלם אלא הוכרח לעשות זאת בידי אגודת הסתרים חובקת העולם - האילומינטי.

טופאק שאקור. AP
טופאק חי?/AP

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

שר ההגנה הקנדי לשעבר: "האילומינטי מסתירה טכנולוגיה חייזרית שתציל את כדור הארץ"

לכתבה המלאה

האילומינטי החלה כאגודה של אקדמאים בבוואריה במאה ה-18 שיצאה נגד השפעת הדת על המדינה וריכוז הכוח השלטוני וניצולו לרעה, אולם בעידן המודרני השם משמש לתיאור אגודת סתרים, כשעל פי האגדה האורבנית שולטת על העולם באמצעות ממשלות ותאגידים. לדברי נוח, האגודה חששה שטופאק הולך לחשוף את סודותיה ולכן ביימה את מותו. הוא אמר: "כשהייתי בעתיד ניסיתי להשיג כמה שיותר מידע מכולם. גיליתי שטופאק לא מת, אבל הוא היה במצב קריטי עד כשנה אחרי 'מותו'. הסיבה לכל זה נעוצה בחבריו הראפרים המעורבים באילומינטי. הם ניסו להכניס לשם את טופאק, אבל הוא חשב שזה נורא. הוא לא אמר להם אם הוא הולך להגיד משהו על זה או לא, אבל הם פעלו בקיצוניות. הם יכלו לירות בו ולספר שהוא מת. המטרה שלהם הייתה להרחיק אותו מעין הציבור".

עם זאת, נוח טוען שאגודת האילומינטי אינה בדיוק מה שאנחנו חושבים שהיא. למעשה, הוא טוען שהארגון הקיים רק דומה במאפייניו לאילומינטי אך הוא לא זהה לה. הוא אמר: "הייתה לי חוויה גדולה עם האילומינטי. היא לא קיימת בגרסתה הידועה, אבל יש משהו דומה שלא נקרא בשם הזה ואין לו לוגו של 'העין שרואה הכול'. ישנה גרסה אחרת של האילומינטי בממשלה והלוגו האמיתי שלה הוא ינשוף".

אם יש לכם סבלנות: צפו בראיון המלא והארוך עם נוח

באופן לא מפתיע, לא רק אנחנו מפקפקים בשפיותו של נוח. אחד הצופים כתב בתגובה לסרטון: "יש לי שאלה... איפה לקחת את שיעורי המשחק שלך? כי אתה גרוע בזה" .

מוקדם יותר החודש, דואנה קיית', חבר כנופיה לשעבר, חשף שלקח חלק ברצח של טופאק, אולם סירב לספר מי ביצע את הירי. דבריו נחשפו בסדרת הנטפליקס החדשה Unsolved (לא פתור) העוסקת ברציחות של טופאק שאקור וביגי סמולס.

טופאק עדיין חי? הראפר "נתפס" בסלפי והסעיר את הרשת

צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully