וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: נמר תקף צוות צילום של ה-BBC בבוצוואנה

6.2.2017 / 11:21

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

שוטרי היחידה הארצית לחקירות הונאה של המשטרה פשטו הבוקר (שני) יחד עם יחידת יהלום של מס הכנסה על משרדי עיריית צפת ועצרו לחקירה שורה של בכירים. הפשיטה מגיעה לאחר חקירה סמויה שנמשכה כמה חודשים, ובמסגרתה עלה חשד למתן שוחד לבכירים בעירייה במסגרת מיזמי בנייה של בית מלון ושכונת מגורים בעיר.

הפרשה, שקיבלה לפי שעה את השם פרשה 1431, עוסקת בחשד לשוחד ומרמה בהקשר לפרויקטי נדל"ן ומיזמים במעורבות העירייה. להב 433 ויחידת יהלום של רשות המסים עיכבו הבוקר לחקירה ארבעה חשודים בסך הכל, בהם הבכירים ומעורבים נוספים, בגין חשד לביצוע עבירות שחיתות, שוחד, מרמה ומס.

ישראל עדכנה לאחרונה גורמים בינלאומיים בדבר כוונותיה לפעול לשיפור המצב הכלכלי בעזה. לוואלה! NEWS נודע כי חמאס תומכת במהלכים, אולם בישראל הבהירו כי הם ייצאו לפועל רק לאחר שיוסכם על פתרון להשבת האזרחים הישראלים וגופות חיילי צה"ל המוחזקים ברצועה.

הניו אינגלנד פטריוטס גברו על האטלנטה פאלקונס בתוצאה 28:34 במשחק הסופרבול שנערך הלילה. מדובר במשחק היסטורי, שכלל בין היתר, את הקאמבק הגדול בתולדות הסופרבול.

נמר רעב במיוחד הסתער על צוות של ה-BBC שצילם בבוצוואנה. נאמר מראש - לאנשי הצוות שלום. צפו בתיעוד המבהיל.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה נאה והטמפרטורות יהיו רגילות בעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully