וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: תרגיל הסנוקר הכי מגניב שתראו בחיים

12.1.2017 / 9:02

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

תושב נתניה בן 28, בן לראש משפחת פשע, נעצר אתמול בחשד להונאת נדל"ן בשווי מיליוני שקלים. על פי החשד, הצעיר ניסה להשתלט על קרקע בצפון תל אביב באמצעות זיוף מסמכים.

כריסטופר סטיל, חבר לשעבר בסוכנות הביון הבריטית ומי שאחראי לכאורה על המסמכים עם המידע על הימצאות של חומר רגיש על נשיא ארצות הברית הנבחר טראמפ בידי רוסיה, ירד למחתרת מחשש לשלומו - כך דווח היום בכלי תקשורת בבריטניה. לפי מקורבים לו, סטיל חושש מנקמה מצד מוסקבה.

יצרנית הרכב "פולקסווגן" הגיעה להסדר טיעון עם משרד המשפטים האמריקני בפרשת זיוף פליטות זיהום האוויר של רכביה, במסגרתו תשלם קנס בסך 4.3 מיליארד דולר - הסכום הגבוה ביותר שהושת עד כה על יצרנית רכב בתחומי ארצות הברית. שישה מבכירי החברה יועמדו לדין במסגרת ההסדר בגין שיבוש ראיות ונסיון טיוח הפרשה, שבפרטיה הודתה החברה הגרמנית בספטמבר 2015.

על פי כתב האישום לפחות 40 מעובדי החברה היו מעורבים בהונאה ובניסיונות הטיוח. זאת, לאחר שהחברה התקינה במנועי דיזל של יותר מ-600 אלף כלי רכב תוכנה שמפעילה את השליטה על זיהום כלי הרכב בעת הבדיקות הממשלתיות, ומכבה אותה בכל זמן אחר.

גם זו דרך לבלות את ערב השנה האזרחית החדשה: עובדי מועדון סנוקר באנגליה בילו לילה שלם בהקמת מסלול מכשולים מגניב במיוחד שבסופו, כצפוי, כדור נכנס לחור המיועד. הסרטון הפך ויראלי וצבר יותר משבעה מיליון צפיות ברשת.

תחזית מזג האוויר: היום תחול עלייה במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully