וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: פיר בעומק של 90 מטרים נפער בחצר בית באנגליה

16.3.2016 / 15:20

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

הצריכה הפרטית שלנו זינקה ביותר מ-100% בתוך 14 שנים, חלה עלייה בהכנסה הריאלית הפנויה לנפש, ושיעור התעסוקה בישראל נמצא במגמת עלייה – כך עולה מדוח מדדי איכות החיים של ישראל, שפרסמה היום לראשונה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.

המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) הגישה היום כתב אישום נגד גל טולדנו, קצין במרחב חוף במשטרה, בגין עבירות של מרמה והפרות אמונים. על פי כתב האישום, טולדנו פעל בכמה אירועים משיקולים זרים בעת שירותו.

המועמד לראשות המפלגה הרפובליקנית, דונלד טראמפ, אמר היום כי הוא בטוח שאם לא יזכה במספיק צירים על מנת להיות מועמד המפלגה לנשיאות, יפרצו "מהומות". בריאיון לרשת CNN אמר טראמפ: "אינני מאמין שאפשר לומר שלא אקבל את המועמדות אוטומטית. אני מייצג מיליוני אנשים".

פועלים שמדדו את הקרקע בבית בדרום אנגליה, גילו פיר בעומק של יותר מ-90 מטרים. הפיר נפער בשבוע האחרון ושאב לתוכו את החצר הפנימית וחלק מהחנייה. למרבה המזל, איש לא מתגורר בבית. מומחים מעריכים שהפיר נבנה כחלק ממכרה שהיה באזור.

תחזית מזג האוויר: מחר יוסיף להיות גשום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully