וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממציא הפריזבי מת - אך ימשיך לעופף

14.8.2002 / 13:59

מי שהביא לעולם את הצלחת המעופפת המקצוענית הלך לעולמו שלשום; בנו מסר כי אפרו ישמש להכנת מספר מוגבל של "צלחות זיכרון"; חלקן יימכרו כדי לממן הקמת מוזיאון להיסטורית הפריזבי

אד הדריק, ממציא הפריזבי, מת שלשום בגיל 78. משפחתו מסרה כי הוא לא יובא לקבורה, אלא אפרו ישמש להכנת מספר צלחות מעופפות. בנו, קן, מסר לתקשורת שאפרו של אביו ישמש להכנת מספר מוגבל של "צלחות זיכרון" מעופפות שיחולקו למשפחה וחברים, ויימכרו כדי לממן הקמת מוזיאון להיסטורית הפריזבי.

הדריק הוא אמנם לא הראשון שהכיר לעולם את הצלחת המעופפת, אולם הוא זה שהצליח להביא לכך שהצלחת תעוף ישר ובצורה יציבה. הסי.אן.אן מדווח שהוא רשם את הפטנט על הפריזבי המקצועני הראשון ב-1966, וייסד את "האגודה הבינלאומית לפריזבי", ולאחר מכן את "האגודה המקצוענית לדיסקים". "כולנו קיווינו לנס שיקים אותו מהמיטה ויביא אותו לזרוק דיסקים ולהתבדח שוב. הנס שהיה אד ימשיך לחיות בליבנו ובנפשנו כעת", מסרה בתגובה למותו האגודה לדיסקים.

בראיון שהעניק בשנה שעברה הכיר הדריק בכוחו המיוחד של הפריזבי – אחד מהצעצועים הפשוטים והמוצלחים ביותר שאי פעם הומצאו. "הרגשתי שלפריזבי היתה גם נשמה. זה לא כמו לשחק מסירות עם כדור - זו הטיסה היפהפיה", אמר. "נהגנו לומר שהפריזבי הוא דת וקראנו לעצמנו 'פריזביטריאנס'. כשאנחנו מתים, אנחנו פשוט נוחתים על הגג ונשארים שם", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully