וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צהוב, נמוך ומטונף - הסיפורים הכי זכורים של ניוז אוף דה וורלד

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימאג'בנק, AP

7.7.2011 / 21:53

רגע לפני שהצהובון "ניוז אוף דה וורלד" צולל אל מעמקי השיכחה, בואו להיזכר בכמה מהסיפורים השערוריתיים, הנמוכים וגם - בואו נודה בזה - הטובים, שהיו לו העשור. וואלה! סלבס נפרדת

יום שחור-עורב עובר על תעשיית הצהובונים הבריטית היום, אחרי שנודע שהצהובון הבריטי הוותיק "ניוז אוף דה וורלד" ידפיס השבוע את הגיליון האחרון שלו וייסגר. העיתון, שנחשב לאחד העיתונים הצהובים ביותר בעלום, הסתבך בפרשת שחיתות שהלכה והעמיקה, שבמסגרתה התגלה שאנשי העיתון שיחדו קציני משטרה והפעילו האזנות סתר במשך עשרות שנים לפוליטיקאים, בני משפחת המלוכה, סלבריטאים, ולא רק להם. בימים האחרונים נודע שאנשי העיתון פרצו לתא הקולי של נערה צעירה שנחטפה ונרצחה, וגם האזינו לבני משפחה של קורבנות פיגוע התחתית בלונדון ביולי 2005. ביום א' תודפס המהדורה האחרונה של העיתון (כל ההכנסות ייתרמו לצדקה), וזה הזמן להזכר בכמה מהסיפורים הבולטים ביותר שהובאו על ידי הצהובון הבריטי השובב הזה בעשור האחרון.

דיוויד בקהאם מנהל רומן עם המאהבת

מתי: אפריל 2004

לפני 7 שנים חשף הצהובון שבקהאם, ששיחק באותה תקופה בקבוצת הכדורגל הספרדית "ריאל מדריד", ניהל רומן בן ארבעה חודשים עם העוזרת האישית שלו, צעירה בת 28 בשם רבקה לוס. על פי המגזין, לוס הפכה ל"אשתו האלטרנטיבית" של בקהאם באותה עת, מכיוון שויקטוריה לא אהבה את מדריד והעדיפה לבלות את זמנה באנגליה בניסיונות לקדם את קריירת המוזיקה שלה (טוב, אנחנו יודעים שזה לא ממש הלך). אחרי שהפרשה התפוצצה, לוס התראיינה תמורת מיליון דולר לרשת הטלוויזיה "סקיי1" וסיפרה את ה-כ-ל (הסקס היה מדהים, הוא האכיל אותה תותים בבוקר, תודה ששאלתם). שנה אחר כך, ויקטוריה סיפרה למגזין W שכל פרשת לוס שנחשפה בצהובון רק הפכה את הנישואים שלה לחזקים יותר.

דייויד בקהאם, ויקטוריה בקהאם. GettyImages
תראו, בסך הכל זה עשה לזוגיות שלהם טוב. דיוויד וויקטוריה בקהאם/GettyImages

הנסיך הארי גזעני

מתי: ינואר 2009

ה"ניו זאוף דה וורלד" סיבך לא פעם את הנסיך הארי. אמנם השערורייה הגדולה ביותר – תמונה שלו לבוש במדי קצין נאצי – התפרסמה דווקא ב"סאן" המתחרה, אבל גם הם לא עשו לו את החיים קלים. בשנת 2002, פרסם המגזין תמונות של הארוש שותה ומעשן כשהוא מתחת לגיל 18, ובשנת 2009 פורסמו קטעים מתוך קלטת וידאו ביתית בה מצולם הנסיך ביחד עם חבריו ליחידה כשהוא משמיע הערות גזעניות. בין היתר תועד הנסיך קורא לאחד החיילים האסיאתים "פקי קטן שלנו", (מלשון פקיסטני), ולחייל אחר אמר, "פאק יו, אתה נראה כמו ערבי". הנסיך הארי התנצל על הדברים ונשאר נקי, לפחות עד ההסתבכות הבאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
הנסיך הארי בחברת גורים במרכז לאילוף. GettyImages
אופסוש. הנסיך הארי/GettyImages

מייקל פלפס מעשן באנג

מתי: פברואר 2009

מה: שבועות ספורים אחרי שהשתתף באולימפיאדת בייג'ין (וזכה בשמונה מדליות) פרסם הצהובון תמונות של פלפס מעשן באנג במסיבת סטודנטים פרועה באוניברסיטת דרום קרולינה בקולומביה. הכתבים של "ניוז אוף דה וורלד" דאגו לתחקר כל סטודנט מחוצ'קן שהיה במסיבה, והם סיפרו שפלפס איבד שליטה, עישן המון והתחיל עם כל בחורה בחדר. "אם הוא ימשיך לחגוג ככה, אני אופתע אם הוא אי פעם יזכה במדליה כלשהי", סיפר אחד מעדי הראייה. עורכי העיתון טענו כי אנשיו של פלפס הציעו להם סכום כסף גדול כדי לגנוז את התמונות, מה שמן הסתם, לא קרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא נעים. מייקל פלפס לוקח לריאות/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדוכסית פרגי מוכרת את הנסיך אנדרו

מתי: מאי 2010

מה: הפעם מדובר בסיפור מלוכלך באמת. כתב "ניוז אוף דה וורלד" התחזה לאיש עסקים הודי וקיים עם פרגי שתי פגישות במהלכן הציעה פרגי לכתב גישה לנסיך אנדרו ולעסקיו תמורת סכום אסטרונומי של כ-500 אלף ליש"ט שיישלחו לחשבון הבנק שלה ועוד 40 אלף ליש"ט במזומן. "אתה תדאג לי ואני אדאג לך" צוטטה פרגי אומרת. בהמשך טענה הדוכסית כי הייתה "שיכורה" בפגישות, אבל הנזק כבר נעשה ופרגי הוכרזה כפרסונה לא רצויה בממלכה ואף לא הוזמנה לחתונתם של וויליאם וקייט. אאוץ'!

נשיא פורמולה 1 באורגייה נאצית

מתי: מרץ 2008

מה: מקס מוזלי (67), נשיא פדרציית המכוניות העולמית FIA שבין השאר מארגנת את אליפות הפורמולה 1, צולם במהלכה של אורגיה "בהשראת" מלחמת העולם השנייה עם מספר נערות ליווי כשחלקן לבושות במדי חיילים נאצים וחלקן במדי אסירים יהודים. התמונות קשות לצפייה ואפשר לראות בהן את משתתפי האורגיה מדברים בגרמנית תוך כדי שהם מצליפים, משפילים וכובלים. למרות הביקורות שהתמונות עוררו, מוזלי לא התפטר מתפקידו והמשיך את הקדנציה עד סופה ב-2009.

שחקן הסנוקר מוכר משחקים

מתי: מאי 2010

הצהובון חשף שג'ון היגינס, שחקן הסנוקר המדורג ראשון בעולם, הסכים לקבל 261 אלף ליש"ט בתמורה להטיית ארבעה משחקים. גם הפעם הטקטיקה של העיתון הייתה לשלוח כתב במסווה של איש עסקים, בדיוק כמו שעשו בסיפור עם פרגי, אל היגינס ולהציע לו למכור את המשחק. כתב העיתון, במסווה של ביזנס מן רוסי נפגש עם השחקן שלוש פעמים ותיעד אותו בסרטוני וידאו ובתמונות מסכים לקבל כסף עבור הטיית משחק. להגנתו טעם פיגינס, שהוא הסכים כי הוא פשוט פחד להתעסק עם המאפיה הרוסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully