וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היוצרים

עינב שיף

18.12.2008 / 15:35

איגודי היוצרים השונים התכנסו מול משרדו של מוזי ורטהיים ודרשו מהזכיניות להשלים את חובותיהם למכרז הרשות השניה. "פוגעים לנו בפרנסה, מה אנחנו אמורים לעשות?" נאמר שם

איגודי היוצרים השונים בישראל הגיעו היום למפעל קוקה קולה והפגינו מול שעריו, במחאה על אי מילוי התחייבויות של זכייניות הטלוויזיה לראשות השניה. האיגודים, ביניהם איגוד השחקנים, פורום יוצרי הסרטים הדוקומנטריים ואיגוד הבמאים התכנסו בתחילה בסינמטק ואף איימו בשביתה תוך כשבועיים, אם הזכייניות לא יודיעו על השלמת חובותיהם כפי שנוסחו במכרז לקבלת הזיכיון להפעלת ערוץ 2 לפני כשנתיים.

"הזכיינים לא משלימים את החובה שלהם לז'אנר העליון ובעצם פוגעים בפרנסה של כולנו", אמרה המפיקה נעמה פיריץ שנכחה באירוע. "הם בעצם דורשים מאתנו לא לעבוד במקצוע שלנו. אני עושה את מה שאני עושה 20 שנים, מה הם רוצים שאני אעשה עכשיו? שאלמד לעשות ריאליטי?"

הלוקיישן של מפעלי קוקה קולה נבחר בשל הרצון להפגין מול משרדו של מוזי ורטהיים, יושב ראש זכיינית "קשת" אשר בבעלותו נמצאים מפעלי קוקה קולה בישראל. "קראנו לו לצאת החוצה", אומרת פיריץ, "אבל הוא לא יצא, אז הלכנו אחרי שעתיים. חלקנו אפילו באנו עם בקבוקי פפסי כמחאה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully