וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף העולם 2009: להגשים פנטזיות סביבתיות

23.12.2008 / 9:32

לשחרר חיות מחיות ליטוף, להפסיק לאכול אותן, לפנצ'ר ג'יפים ולהעמיד לדין מזהמים. כך תנצלו את את השנה האחרונה לסגירת חשבונות

להעמיד בפינה את הליטוף

פינות הליטוף בארץ הן שעשוע לילדים שלא מבינים מה הם עושים, והחיות בהן סובלות לחינם. צאו לגן החיות הקרוב. תפסו את הארנבים, את הטווסים, את הצבים, את התרנגולים, פתחו את שער הכלוב ותנו להם לברוח לחופשי. השאירו שם את ההורים, רצוי בצפיפות, עם קערת מים קטנה ומטונפת. זרקו עליהם המון במבה כדי שלא יהיו רעבים, תנעלו את השער ותמשיכו הלאה.

לשטח את רכבי השטח

השטח היחיד שרוב הג'יפים העירוניים ראו זה המדרכות שהם חונים עליהן. הזיהום האדיר שהם מייצרים מהווה עילה מספקת למעשה שיהיה עונש ואמצעי מניעה – פנצ'רו להם את הגלגלים. בעצם, פנצ'רו את כל המכוניות. ופתאום אפשר לנשום.

העמותה לציד מזהמים

ציר הרשע החדש הוא בעלי מפעלים שמזהמים את האוויר, את המים ואת הקרקע, הפוליטיקאים האינטרסנטים שלא דואגים לחוקים מגבילים והרשויות שלא אוכפות את החוקים הקיימים. אחרי שתטילו חרם גורף על כל המוצרים של מפעלים אלה, יש להעמיד אותם לדין. דינו של מי שיורשע יהיה העברת כל כספו למחקר ועבודות שירות (לכל החיים) בהוספיס לחולי סרטן.

פרות קדושות

סוף העולם קרב והגיע הזמן לכפר על מיליוני שנים של הרג ברוטאלי של בעלי חיים אומללים. הפרות והתרנגולות ישוחררו לחופשי, ויוטלו קנסות כבדים ואף עונשי מאסר על כל מי שמעז לשחוט חיה או לאכול את בשרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

חפשו באנטרטיקה

הם תמימים, הם רק באו ליהנות, אף פעם לא לימדו אותם אחרת ובשביל זה אנחנו פה. אנשים שהולכים לחוף הים כדי ליהנות במי הים התיכון ולהשאיר על החול בקבוקי מים, שקיות פלסטיק ועטיפות של קרטיבים יוגלו ממדינת השמש לאנטרקטיקה, שם יוכלו לשחק מטקות עם כדורי שלג. החופים שלנו ישארו נקיים מלכלוך בלתי מתכלה ומאנשים בלתי מתחשבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully