וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחימוביץ' חילקה תפקידים לכולם - פרץ נשאר בחוץ

טל שלו

4.12.2012 / 22:05

יו"ר מפלגת העבודה חילקה תפקידים הנוגעים למטה הבחירות כמעט לכל המתמודדים בעשירייה הראשונה של המפלגה, אך השאירה בחוץ את עמיר פרץ שהתעמת איתה, לצד מיכאלי ושפיר

לקראת הבחירות המתקרבות, יו"ר מפלגת העבודה שלי יחימוביץ' ממשיכה בחלוקת תפקידים לנבחרים לרשימת העבודה לכנסת הבאה. עומר בר לב, המשובץ במקום השמיני ברשימת העבודה, מונה לראש מטה יום הבחירות, חבר הכנסת אבישי ברוורמן, המשובץ במקום העשירי ברשימה, מונה לראש המטה החברתי-כלכלי, ויו"ר התאחדות הסטודנטים לשעבר, איציק שמולי, מונה לראש מטה חיילים משוחררים, מילואימניקים וסטודנטים.

כמו כן, מונה חילי טרופר לראש מטה הציונות הדתית, כחלק מהניסיון של יחימוביץ' למשוך קהל מצביעים חדש מהציבור הדתי-לאומי למפלגה.

יחימוביץ' כבר פתחה את השבוע בשורה של מינויים - ח"כ יצחק בוז'י הרצוג, שנבחר במקום הראשון בפריימריז, מונה לראש מטה הבחירות. ח"כ איתן כבל מונה לראש צוות התגובות של המפלגה וח"כ בנימין פואד בן אליעזר לראש צוות מדיני– ביטחוני. כמו כן, אראל מרגלית מונה לראש מטה מגזר עסקי והיי טק, מיכל בירן, יו"ר המשמרת הצעירה, מונתה לראש מטה שטח, ודני עטר, נציג מחוז המושבים ברשימה, מונה לראש מטה מושבים ויישובים קהילתיים. כך, כמעט כל המועמדים המשובצים בעשירייה הראשונה במפלגה קיבלו תפקיד רשמי בקמפיין, וכך גם תומכיה שאינם בעשירייה.

כל הדיווחים, הסקרים והפרשנויות - וואלה! בחירות 2013

מי שלא קיבל דבר היה דווקא ח"כ עמיר פרץ, אמנם אחד הגורמים הוותיקים במערכת הפוליטית, אך גם מי שמיד לאחר פרסום תוצאות הפריימריז נכנס לעימות פומבי עם היו"ר והציב בפניה דרישות מדיניות, שבעקבותיהן סירבה יחימוביץ' להיפגש עמו. גם מרב מיכאלי, שדורגה כאישה הראשונה בפריימריז אך זכתה לתמיכה מפרץ, לא מונתה לאף תפקיד רשמי; כך גם סתיו שפיר, המועמדת הצעירה ברשימה.

יחימוביץ' עצמה אמרה היום כי "הרשימה שנבחרה מעמידה לרשותי שורה של אנשי ביצוע שיסייעו רבות בקמפיין ולהשלמת המשימה - ניצחון בבחירות והחלפת ממשלת נתניהו-ליברמן". בימים הקרובים יושלם סבב המינויים למטות, לאחר שיחימוביץ' תסיים את הפגישות עם כל המועמדים שנבחרו בפריימריז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully