וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנאנסת משמרת תתאחד עם בנותיה: "ראויה להיות אם"

אחיקם משה דוד, כתבנו בחיפה ובעמקים

25.3.2014 / 15:53

כמה שבועות לאחר שרשויות הרווחה הפרידו ביניהן מחשש לאירועים "לא מוסריים", האם וילדותיה בנות ה-10 וה-12 יוכלו להיפגש שוב. "חשוב לי לגדל את הבנות ושנהיה משפחה מאושרת"

צילום: ערן גילווארג, עריכה: מיכאל ברגמן

המדינה קבעה היום (שלישי) כי הנאנסת משמרת, שנפלה קורבן לאונס של חבורת נערים לפני 26 שנה וסיפורה זעזעה את המדינה, תקבל למשמרתה שתיים מבנותיה לאחר ששירותי הרווחה הפרידו ביניהן לפני כמה שבועות. הילדות, בנות 10 ו-12, ישובו לחיקה בתום שנת הלימודים הנוכחית, ויוכלו לבקר עד אז את האם במסגרת חופשות מהלימודים. "היום זה הניצחון של הבנות שלי. אני אם ראויה, והדבר החשוב לי ביותר זה לגדל את הבנות שלי ולהיות משפחה מאושרת", אמרה בהתרגשות בתום הדיון בעניינה.

הנאנסת, היום בת 40, עבדה עד לפני כמה שבועות בטיפול בקשישים ונכים. לפני כחודש וחצי נשלחו למחלקת הרווחה בעיר מגוריה מכתבים אנונימיים, שלפיהן בביתה מתנהלים "אירועים לא מוסריים". בעקבות המכתבים, הודיעו לה גורמי הרווחה כי שתי בנותיה הקטנות, הלומדות בפנימייה, לא יורשו יותר לצאת לחופשות והיא לא תוכל לבקרן. בנוסף, הוצא צו נגדה הקובע כי יש לקחת מרשותה את בנותיה הגדולות, בנות ה-13, 15 ו-17.

עוד בוואלה! חדשות:
האונס הקבוצתי: "בני אפילו לא יודע לנשק נערה"
סילבן שלום הוא השר נגדו הוגשה תלונה על הטרדה
יולדת בשערי צדק: הרופא המרדים הטריד אותי מינית

הנאנסת משמרת תקבל בחזרה את שתי בנותיה. ערן גילווארג
אין עין שנותרה יבשה בדיון. הנאנסת משמרת/ערן גילווארג

במהלך הדיון, בו יוצגה על ידי עורך הדין אמיר בר דיין, הציגה האישה את הצד של בנותיה הקטנות. "היא חשפה מכתב בו כתבה בתה הקטנה כי היא מתגעגעת לאמה ולאחיותיה הגדולות, ורוצה לחזור הביתה", אמר בר דיין. כשיצאה היום מהדיון יחד עם בנותיה הגדולות, שחיות עמה ועם בני משפחתה, אין עין שנותרה יבשה מהתרגשות. "הצלחנו לשכנע את הוועדה המכובדת שהאם ראויה להיות אם ולטפל בבנותיה. הבנות יחזרו מהפנימייה וילמדו בבית ספר רגיל, והמשפחה תשוב להיות מאושרת ושלמה. מגיע לה להיות מאושרת", הוסיף עורך הדין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

ניסתה לשים קץ לחייה בעבר

האם ניסתה לשים קץ לחייה בעבר, לאחר שחלה הידרדרות נפשית במצבה. ב-2007 היא הותירה אחריה מכתב התאבדות ונעלמה, אולם נמצאה כעבור זמן טרם פגעה בעצמה. בנותיה הקטנות הועברו לפנימייה באותה תקופה.

האונס בשמרת התרחש לפני 26 שנים בקיבוץ הצפוני. חבורת נערים בני 17, בני הקיבוץ, אנסו את נערה בת 14 מהקיבוץ במשך כמה ימים, בזה אחר זה, לאחר שקיימה יחסי מין עם אחד התוקפים. לאחר ששכבה עמו, היא "הועברה" מנער לחברו ונאנסה במקומות שונים בקיבוץ ומחוצה לו. בתחילה הם זוכו מחמת הספק, אולם לאחר ערעור לבית המשפט העליון הורשעו ארבעה מהם, ונגזרו עליהם עונשי מאסרה של שנה עד שנה וחצי.

לפניות לכתב: ahikam77@walla.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully