וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרוויה: מותר ללגום מהברזים של שכונת כנען בצפת

עידן אבני

19.12.2010 / 19:03

אחרי פרשת הסולר שהוחדר בשגגה לצנרת של שכונת כנען בצפת, יכולים תושבי השכונה לשוב ולהשתמש בברזים. "האויב הקשה ביותר הוא סולר שהוא כימיקל בעייתי שלא מתנקה בקלות"

שבוע ימים אחרי שהוחדר סולר למערכת המים העירונית, הורשו הערב (ראשון) תושבי שכונת כנען בצפת לחזור ולשתות מים מהברז. הנזק שנגרם לצנרת העירונית מוערך במיליוני שקלים והיא עברה שטיפות רבות וכמויות גדולות של חומרי חיטוי זרמו בברזים.

ראש עיריית צפת אילן שוחט אמר כי "חזרנו לשגרה. ניהלנו את זה בצורה מסודרת ושקטה. לא היה מצב של חוסר במים. זה לא הכי נעים, מדובר במשהו שהוא חסר תקדים, האויב הקשה ביותר הוא סולר שהוא כימיקל בעייתי שלא מתנקה בקלות. עשינו 10 שטיפות וחומרי חיטוי וסדרת דגימות. זה עלה כמה מיליונים טובים. זו אופרציה שלמה, התושבים גילו בגרות ואחריות ושיתפו פעולה איתנו גם כשהיה צריך לפתוח את הברזים בשטיפת הצנרת".

בני בן עמי תושב השכונה אמר לוואלה! חדשות כי "יש משפט שאומר אבן שטיפש אחד זורק אלף חכמים לא יצליחו להוציא. עד עכשיו לא הבנתי אותו אבל המשבר גרם לי להבין את הפירוש. כנראה שהוציאו את האבן. באופן אישי זה נתן לי להבין שהעיר מוכנה למצב חירום כי ההתארגנות הייתה יפה. אבל זה לא נעים שאתה הולך לשירותים ואין לך מים. עכשיו אפשר ללכת להתקלח בלי לחשוב פעמים, איזה כייף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully