וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהג שגרם למותו של התינוק היה ללא רישיון

קובי מנדל

18.10.2010 / 8:16

תינוק בן חודשיים נהרג בהתנגשות כלי רכב סמוך לטמרה שבגליל. אחותו בת ה-3 נפצעה קשה. הנהג, שמעולם לא הוציא רישיון, נמלט ונלכד לאחר מכן. לפי החשד, הוא נהג תחת השפעת אלכוהול

אבישי גולן

(צילום: אבישי גולן, עריכה: דורון שטיין)

המשטרה תבקש הבוקר (שני) להאריך את מעצרו של נהג בשנות השלושים לחייו מטמרה, החשוד בהריגת תינוק בן חודשיים בתאונת פגע וברח שאירעה אמש סמוך לצומת הכניסה לעיר טמרה שבגליל המערבי. כמו כן, תבקש המשטרה להאריך מעצרם של בעל הרכב ונוסע נוסף שהיה ברכב הפוגע בחשד לשיבוש הליכי חקירה.

התאונה אירעה אמש כשרכב מסוג B.M.W נסע בכביש המוביל לטמרה ומסיבה לא ברורה התנגש עם חלקו הקדמי ברכב מסוג סובארו שנסע לפניו. ברכב שנפגע היו שלושה מבוגרים ושני ילדים: זוג הורים, ילדה בת שלוש, תינוק בן חודשיים וכן אחותה של האם בת 26.

כתוצאה מהפגיעה הסתחרר רכב הסוברו. התינוק, חמד אבו אלהג'יא, נפצע באורח אנוש ומת במהלך פעולות ההחייאה. הילדה בת השלוש נפצעה באורח קשה ושלושת המבוגרים נפצעו באורח קל – בינוני. כולם פונו לבית החולים.

על פי החשד, הנהג הפוגע, בעל הרכב ואדם נוסף שהיה ברכב, נטשו אותו ונמלטו. מאוחר יותר נעצרו השלושה, והתברר שהנהג מעולם לא הוציא רישיון נהיגה והמשטרה בודקת חשד לפיו הוא נהג תחת השפעת אלכוהול.

(עדכון ראשון 17.10 22:53)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully