וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבכי של טל מור על דוכן העדים - הצגה מושלמת"

29.3.2011 / 18:15

חבריו של רוכב האופניים שנדרס למוות, שניאור חשין, הגיעו לשמוע לראשונה את עדותו של טל מור, הנאשם בהריגתו והפקרתו. "למרות הדמעות שלו, אין אמפתיה למי שנוהג שיכור - ומשקר"

קובי אליהו

(צילום: קובי אליהו; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ')

טל מור, הנאשם בדריסתו למוות של רוכב האופניים שניאור חשין ובהפקרתו, העיד היום (שלישי) בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה. חבריו של חשין הגיעו לראשונה לשמוע את עדותו והתקשו להסתיר את סלידתם ממנו. "ברור לנו שהוא משקר, והוא גם לא עושה את זה טוב", אמרו כמה מהם היום.

"היה לנו מאוד חשוב לבוא היום", אמרו ליטל ושי מרגלית, חברים של משפחת חשין מזה כ-20 שנה ."אנחנו מאוד מחוברים רגשית למשפחה, והם לא היו יכולים לבוא בעצמם, אבל הם כאן איתנו". השניים לא התרשמו מהתנצלותו של מור מעל דוכן העדים. "אין לנו שום אמפתיה כלפיו. אנחנו לא קונים את בקשת הסליחה. הבכי שלו היה הצגה מושלמת, וברור לנו שהוא תודרך לפני העדות".

חבר נוסף, עמית לוי, אמר באחת ההפסקות בדיון: "אין לי אמפתיה למי שנוהג שיכור. 'סליחה' תמיד אומרים, כי אין ברירה. אבל לי אין אמפתיה למי שממשיך לשקר ולא להודות שפגע בשניאור"."

אביו של טל מור: "מזדהה עם כאבם של החברים"

"אני ממש לא מאמין בחרטה שלו. חרטה אמיתית זה להגיד 'טעיתי, הייתי שיכור ומסומם, ברחתי, ואני צריך לשלם על כך'", אמר דרור גליס, בן משפחה ושותפו לשעבר של חשין לעסקים. "ברור שהוא שיקר, וברור שהוא הסתבך בשקרים שלו. הוא מעשן סמים ואוהב לשתות, זה חלק מאורח החיים שלו, והיה לו מזל רע שהוא היה כל כך שיכור ומסטול שהוא לא שם לב למה שהוא עשה. אני חושב שהתביעה עשתה עבודה טובה והציפה את כל הסתירות בדברים שלו".

גליס הסביר כי לחברים היה חשוב מאוד להגיע לדיון, כדי להעביר מסר ברור: "היה לנו חשוב שהוא יסתכל לנו בעיניים, ויראה שאנחנו מאוד כועסים. כולנו, כולל המשפחה, דנית האלמנה, והוריו של שניאור, חיים את זה מדי יום. הוא היה אדם כל כך דומיננטי ומרכזי, והחיסרון שלו מורגש".

אביו של מור, איציק, אמר כי לבו נשבר כשראה את בנו על דוכן העדים, ולדעתו, כך גם לבו של בנו. "יש כאן אדם שנהרג. אני לא מאשים את ההתלהמות של חבריו של שניאור, כי כואב להם, הם איבדו חבר טוב. הם לא יודעים את האמת, אבל אפשר להזדהות עם הכאב שלהם". לדבריו, הוא מאמין כי בהמשך המשפט יוכח שלא בנו הוא שפגע בחשין.

פרקליטיו של מור, עורכי הדין תמי אולמו ושאדי סרוגי', אמרו לאחר הדיון כי "מי שישב היום באולם ראה את הכאב הכן והחרטה האמיתית של טל על מותו של שניאור חשין. גם אנחנו משתתפים בצער המשפחה והחברים, ואנחנו בטוחים שבית המשפט יעשה עבודתו נאמנה בניהול התיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully