וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנה צ'פמן - מרגלת, בנקאית וגם סימן מסחרי

שעוני "אנה צ'פמן", בגדי "אנה צ'פמן", בירה "אנה צ'פמן" - את כל אלה לא תוכלו לשווק בקרוב ללא אישורה של המרגלת הרוסיה, שרשמה עצמה באחרונה כסימן רשום. אלא אם תחזיקו מעמד עד 2020

תגידו מזל טוב לאנה צ'פמן – מעכשיו היא גם סימן מסחרי רשום. מי שהחלה את דרכה כמרגלת רוסייה בארה"ב, סיימה לפני מספר ימים את הליך הרישום של שמה כסימן מסחרי רשום במספר קטגוריות. כך, לא תוכלו מעכשיו לייצר בלי רשותה שעוני "אנה צ'פמן", בגדי "אנה צ'פמן", בירה שקרויה על שמה, ואפילו פסטיבלים. הסימן המסחרי, אגב, יהיה בתוקף עד אוגוסט 2020.

צ'פמן, שגורשה בקיץ שעבר מארה"ב לאחר שנתפסה כחלק מחוליית מרגלים, עוררה תשומת לב בקרב התקשורת האמריקאית בזמן המשפט שהתנהל כנגד הקבוצה. עניין שוודאי עזר לפופולאריות שלה, היה סט תמונות העירום שהעביר בעלה הבריטי לשעבר לצהובון News of The World. כשהגיעה לרוסיה, מצאה צ'פמן עבודה בבנק גדול, כשתפקידה הרשמי היה "יועצת לנשיא הבנק".

נוסף על כך, פיתחה צ'פמן קריירה תקשורתית ופוליטית. בדצמבר האחרון נכנסה לוועד המנהל של ארגון הצעירים של מפלגת "רוסיה המאוחדת" (מפלגתו של ולדימיר פוטין), ובתחילת החודש החלה להגיש תוכנית העוסקת באירועים מוזרים המתרחשים ברחבי העולם.

  • עוד באותו נושא:
  • אנה צ'פמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully