וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר פרדו ייכנס היום לתפקיד ראש המוסד

6.1.2011 / 12:52

בטקס רשמי בנוכחות ראש הממשלה בנימין נתניהו, יקבל פרדו את האחריות על המוסד למודיעין ותפקידים מיוחדים. פרדו, נכנס לנעליו הגדולות של קודמו בתפקיד, מאיר דגן

לאחר קריירה עתירת הישגים, שכללה מגוון תפקידים רגישים, יקבל היום (חמישי) תמיר פרדו את הפיקוד על אחד הגופים החשאיים והיוקרתיים בישראל: המוסד למודיעין ותפקידים מיוחדים. בטקס בנוכחות ראש הממשלה, בנימין נתניהו, יבוצע חילוף התפקידים הרשמי.

פרדו, 57, שימש במשך שש שנים במצטבר כסגנו של ראש המוסד הנוכחי, מאיר דגן לאחר שמילא שורה של תפקידים בארגון בו צמח באגף הטכנולוגי. כאשר הוארכה כהונתו של דגן בשנה, הודיע פרדו על התפטרותו והצטרף לחברה העוסקת במתן שירותים רפואיים בתחום האזרחי.

במהלך שירותו הצבאי, נטל פרדו חלק ב"מצבע אנטבה", במהלכו שימש כקשר האישי של מפקד הסיירת שקיפח את חייו בפעולה, יוני נתניהו. ראש הממשלה, אחיו של יוני, הודיע בחודש נובמבר על בחירת פרדו לתפקיד.

ביום ראשון הגיע ראש המוסד היוצא, מאיר דגן, לישיבת הממשלה, ונפרד מהשרים ומראש הממשלה לאחר שמונה שנים בהן מילא את התפקיד. בפתח הישיבה בירך דגן את פרדו ואמר כי "בסוף השבוע הזה אעביר את הפיקוד. תמיר פרדו שיימלא את מקומי הוא מינוי ראוי ונכון, ואתגרים קשים ומורכבים עומדים בפניו ובפני המוסד. אני מאחל לו הצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully