וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורדי העבודה יחרימו את ועידת המפלגה

פנחס וולף

9.5.2009 / 21:18

כבל, פינס, תמיר ופרץ לא ישתתפו מחר בוועידה שעתידה להדיח את כבל מתפקיד המזכ"ל. מקורבים: "אין סיבה להגיע, הכל נקבע מראש"

"מורדי העבודה", חברי הכנסת איתן כבל, אופיר פינס, יולי תמיר ועמיר פרץ ככל הנראה לא ישתתפו מחר (ראשון) בוועידת המפלגה שעתידה להדיח את כבל מתפקיד המזכ"ל ולמנות את וייצמן שירי לתפקיד המנכ"ל הזמני. מקורבי כבל אמרו לוואלה! חדשות כי "אין סיבה להגיע לוועידה שבה הכל נקבע מראש". לדבריהם, "יו"ר המפלגה אהוד ברק פועל לסיים את העבודה שהוא התחיל כשנבחר לראשות הממשלה לפני עשר שנים – לקבור את מפלגת העבודה".

לפני שבועיים החליטה לשכת העבודה לכנס את ועידת המפלגה כדי לדון בסוגיית כהונתו של כבל, אולם בעקבות פנייה למוסד לבירור עתירות הוחלט לבטל את החלטת הלשכה. המוסד קבע כי הוועידה תוכל להתכנס רק לאחר כינוס של ועדת הצירופים המפלגתית שתפקידה לאשר את חברי הוועידה.

גורמים המקורבים למורדים אמרו לוואלה! חדשות: "הם נפגשו בשבוע שעבר עם אהוד ברק ושאלו אותו למה הוא עורך את הוועידה אחרי שכבל התפטר. הם הציעו לדחות את הנושא ושהוועידה תדון בנושא הכלכלי אך הוא סירב. מעבר לכך, מחר ועדת הצירופים אמורה לצרף בין 400-500 איש לוועידה ולשנות את יחסי הכוחות. למתנגדים אין להם עניין להיות ניצבים בסרט שסופו ידוע מראש. ברק רוצה לדרוס ולהפוך את המפלגה לכזו של איש אחד". לטענת המקורבים, ועדת הצירופים עתידה לצרף לוועידה את אנשי ברק.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully