וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גלעד שליט נפצע בהפצצות

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

29.12.2008 / 6:37

ארגון חמאס טוען כי שליט נפצע באחת ההפצצות על עזה. אין אישור רשמי לידיעה, ובישראל מעריכים כי מדובר בלוחמה פסיכולוגית

האם החייל החטוף גלעד שליט נפצע? באתר המזוהה עם חמאס דווח מפי "גורמים מהימנים" כי החייל החטוף גלעד שליט נפצע באחת התקיפות הישראליות ברצועת עזה שבוצעו ביום שבת. "המקורות לא ציינו מהי דרגת פציעתו של שליט או היכן שהה בעת ההפצצה", נמסר. "שליט הוא קלף מיקוח חשוב על מנת לשחרר את אסירינו מבתי הכלא בישראל, למרות שההסלמה הישראלית גורמת לשליט להיות רון ארד שני".

בישראל מעריכים כי מדובר בלוחמה פסיכולוגית בלבד. מדובר צה"ל נמסר כי "גלעד שליט מהווה נכס ערכי עבור חמאס ולהערכתנו הארגון יעשה הכל די לשמור עליו בחיים. מעבר לכך, אין בכוונתנו לעסוק בשמועות".

אמש אמר נועם שליט ל"הארץ" כי בני המשפחה "עוקבים בדאגה אחרי ההתרחשויות ברצועת עזה, ובוחרים שלא לצאת באמירה לתקשורת כל עוד נמשכת הלחימה". היום ימלאו 918 יום לחטיפתו של שליט בידי חמאס.

בנאומו אתמול אמר ראש הממשלה, אהוד אולמרט, כי "גם היום לבי עם משפחת שליט: אביבה, נועם, הילדים והסבא צבי - שבוודאי חרדים הערב, יחד עם רבים רבים, לגורלו של גלעד". ממטה המאבק למען שחרורו של גלעד שליט אמרו אתמול כי "אנו מקווים ששינוי המדיניות מפסיוויות לאקטיוויות תוביל לשחרור של גלעד. אנו מחכים להתפתחויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully