וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמידים נעלו את המאבטח בשירותים, ופצעו 3 שוטרים

16.3.2014 / 14:25

כוח משטרה חילץ מאבטח שננעל ע"י תלמידים בשירותי בית ספר באבו גוש, והותקף באבנים ובגז מדמיע. בירושלים נעצר הורה בחשד שגנב מכונית מהמורה של בנו - בזמן אסיפת הורים

משטרה, דצמבר 2011. עומר מירון
התלמידים הותקפו על ידי תלמידים באבנים/עומר מירון

מהומה בבית הספר: שלושה שוטרים נפצעו הבוקר (ראשון) באורח קל בבית ספר תיכון באבו גוש. הם ניסו לחלץ מאבטח שננעל בשירותים על ידי תלמידים, לאחר שניסה להפריד בין מעורבים בקטטה. המשטרה הצליחה להשתלט על האירוע, ופתחה בחקירה.

לטענת מנהל המוסד החינוכי, האירוע החל אחרי שמורה שקיבלה הודעה על פיטוריה "החלה לבצע פרובוקציות בשטח בית הספר". המנהל הזעיק את המשטרה, ושוטר סיור שהגיע למקום ביקש לעכב את המורה לחקירה בתחנת הראל במבשרת ציון.

התלמידים תקפו את השוטר באלימות, ומאבטח בית הספר התערב בקטטה. התלמידים נעלו אותו בתא השירותים, ולמקום הוזעקה תגבורת משטרה. התלמידים יידו אבנים לעבר השוטרים וריססו לעברם גז מדמיע. לבסוף, הצליחו השוטרים להשתלט על האירוע, ולחלץ את המאבטח מתא השירותים ללא פגע.

במקרה אחר, נעצר היום תושב ירושלים בן 35, בחשד שגנב מכונית מהמורה של בנו. חוקרי מרחב מוריה במשטרת ירושלים עצרו לחקירה את האב, בחשד שלקח את המפתחות מתיקה של המורה, במהלך אסיפת הורים בבית הספר. המכונית אותרה סמוך לביתו של האב. בחקירתו הוא הודה בחשדות המיוחסים לו, ומעצרו הוארך עד מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully