וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: רב עם אשתו וזרק את הכלב מקומה שלישית

13.6.2012 / 12:15

תושב אור יהודה נעצר בחשד שבמהלך ויכוח עם אשתו הוא השליך את כלבם מסוג שי-צו מהחלון. השוטרים שהוזעקו למקום העבירו את הכלב לבית חולים וטרינרי. הבעל יובא להארכת מעצרו

הכלב שילם את מחיר המריבה המשפחתית: תושב אור יהודה נעצר הלילה (רביעי) בחשד כי במהלך ויכוח עם אשתו השליך את הכלב המשפחתי מחלון דירתם בקומה השלישית. הכלב אושפז במצב קשה בבית חולים וטרינרי והבעל יובא היום להארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

האישה התקשרה במהלך הלילה לתחנת מסובים של משטרת תל אביב והזעיקה את השוטרים. לדבריה, מוקדם יותר פרץ ויכוח בינה לבין בעלה, בן 40, על רקע הליך הגירושין שהם מקיימים בתקופה האחרונה. על פי החשד, במהלך הריב איים הבעל על אשתו כי "יחסל אותה ואת הילדים". בשלב מסוים איבד כנראה הבעל את עשתונותיו, נטל את הכלב המשפחתי, מסוג שי צו ננסי, וזרק אותו מהחלון. לאחר מכן נמלט מהדירה.

השוטרים שהגיעו למקום בעקבות פנייתה של האישה הזעיקו וטרינר, שהעניק לכלב טיפול רפואי ראשוני ופינה אותו לבית החולים הווטרינרי בצומת מסובים, כשהוא סובל מחבלות קשות. שוטרי סיור של תחנת מסובים החלו בחיפושים באזור אחר הבעל החשוד, ולאחר זמן קצר איתרו אותו והוא נעצר. המשטרה תבקש היום להאריך את מעצרו בחשד לאיומים ולהיזק לבעל חיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully