וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאה בצל הפיגוע: העובדים הסוציאליים ברחובות

חן הלפרן

13.3.2011 / 13:00

הרצח באיתמר משפיע גם על מחאת העובדים הסוציאליים, שיפגינו היום באווירה שקטה יותר לנוכח הטרגדיה. "ייתכן כי דווקא האירועים הטרגיים יחדדו את הצורך בפעילותנו הסוציאלית"

אורי לנץ

גם בצל הפיגוע באיתמר, מאבק העובדים הסוציאליים נמשך: העובדים נערכים הבוקר (ראשון) לקיום הפגנות מול משרד ראש הממשלה בירושלים ובחדרה, במחאה על תנאי העסקתם ושכרם. לתפיסת העובדים הסוציאליים, ייתכן כי דווקא אירועים טרגיים כמקרה רצח המשפחה מחדדים את הצורך החשוב בפעילות הסוציאלית, שנועדה ללוות את הנותרים מאחור.

"גם ביום עצוב זה, אנחנו רואים את החשיבות של העובדים. האירוע מחדד לתפיסתנו, שאנחנו באמת מעורבים גם במקרים הקשים ביותר", סיפרה סגנית מנהלת אזור דרום אגף הרווחה בירושלים, ניבה שפט.

"אנחנו מאד מחזקים את המשפחה שנפגעה באיתמר ואת הקהילה כולה ואפשרנו לעובדים מסוימים לצאת לעברם ולסייע להם", הוסיפה שפט. לדבריה, כחלק מתפקידם של העובדים הסוציאליים הם התלוו גם לרגע העברת הבשורה הקשה למשפחות.

"העובדים הסוציאליים מטפלים בילדי משפחת פוגל שנותרו מאחור, כולל קבלת החלטות קשות על עתידם. אנחנו גם מלווים את הקהילה באיתמר, שנמצאת במשבר קשה בעקבות האירועים. אלו רגעים קשים גם למשפחה וגם לעובדים", סיפרה.

"עם זאת, למרות האירועים הקשים של סוף השבוע, אנחנו ממשיכים במאבק שלנו ומתייצבים מול משרד ראש הממשלה כדי להעביר את המסר הברור, שאנחנו נמשיך להיאבק למען השכר של העובדים הסוציאליים במגזר הציבורי ובעמותות" אמרה שפט. "התלבטנו לגבי פעולות המחאה לאור האירועים וחשבנו להמשיכם אבל באופי אחר. בצורה יותר שקטה. בלי רעש. בצורה מכובדת יותר".

עדכון ראשון 10:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully