וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשפחה נפרדת: "רמי היה אלוף העולם בהכל"

רמי שני וניר יהב

4.12.2010 / 17:46

אופיר נפרד מאחיו, הסוהר רמי ישראלי שנהרג באוטובוס שעלה בלהבות בכרמל: "הוא היה אח בוגר מדהים לי ולאחותי". הערב נערכה גם הלוויתו של ווסים אבו ריש, מהרוגי האסון

אדריאן הרבשטיין

(צילום: אדריאן הרבשטיין. עריכה: עידן גוראל)

הלוויתו של צוער שב"ס וסים אבו ריש, בן 33 מירכא, נערכה הערב (שבת) ביישובו. מאות בני אדם ליוו את אבו ריש, שנהרג באוטובוס שב"ס בשריפה בכרמל, בדרכו האחרונה, בהם גם ח"כ איוב קרא וח"כ חמד עאמר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רמי ישראלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

חבריו ספדו לו וסיפרו כי היה אהוב על כל מכריו: "אבו ריש היה כל כך מיוחד. זה כאילו לקחו את כל התכונות הטובות שיש בעולם והכניסו לאדם אחד", אמרו.

היום הותר לפרסום גם שמו של הצוער רמי ישראלי, בן 33 מאילת. אחיו אופיר סיפר כי הוא היה "אלוף העולם בהכל. הוא היה אח בוגר מדהים לי ולאחותי. הוא שירת שלוש שנים בשירות בתי הסוהר, היה במסלול תלפיות והספיק לעשות קורס סוהרים, קורס מש"קים, וכעת יצא לקורס קצינים".

"הוא ואשתו רותם הכירו עוד בבית הספר התיכון", הוסיף אופיר. הם גרו באילת ותכננו לחזור לבאר שבע בעוד כשנה. יש לו שני ילדים קטנים שאחד מהם יחגוג יומולדת שלוש בעוד מספר ימים".

בנוסף, הערב הותר לפרסום שמו של הרוג נוסף משריפת אוטובוס הסוהרים בכרמל. מדובר בכלאי אוריאל מלכה, בן 32 מקרני שומרון. אוריאל שירת בכלא אוהלי קידר. הלווייתו תתקיים הלילה בשעה 23:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין ביבנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully