וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריך ההישרדות שוב נעלם: "מחפשים קצה חוט"

אביגיל איזנבך

16.6.2010 / 10:01

ניר גור, שנעדר באופן מסתורי בשנה שעברה ונמצא ירוי בראשו, נעלם אתמול פעם נוספת. בנו אלון לוואלה! חדשות: "כרגע אנחנו באפלה וחוששים שאותו בן אדם שניסה לפגוע בו בפעם הקודמת מנסה לעשות זאת שוב"

אלון גור, בנו של מדריך ההישרדות ניר גור שנעלם אתמול בפעם השנייה בתוך שנה, אמר הבוקר (רביעי) לוואלה! חדשות כי המשפחה חוששת לחייו, בשל העובדה שלאחר היעלמותו בעבר הוא נמצא ירוי בראשו. "אנו חוששים שאותו בן אדם שניסה לפגוע בו בפעם הקודמת מנסה שוב", אמר אלון גור. "אנחנו מחפשים קצה חוט, וזה ייתן לנו כיוון להתחיל לחפש בו. כרגע אנחנו באפלה".

לדברי הבן, המשפחה לא הייתה בקשר עם ניר גור, מאז שיצא אתמול ב-8:30 מביתו שבקריית חיים לכיוון סמינר הקיבוצים בתל אביב. "הפעם האחרונה שדיברנו איתו הייתה כשהוא יצא מהבית. הטלפון שלו כבוי מאתמול בבוקר", סיפר אלון גור. לדבריו, המשטרה חקרה את היעלמותו הקודמת של אביו שאירעה בספטמבר אשתקד, אך טרם נמצא קצה חוט. הוא הוסיף כי בני המשפחה אינם יודעים על סכסוך שבו היה מעורב והופתעו כשהוא נעלם לפני שמונה חודשים. עוד אמר הבן, כי כשאביו חזר לעצמו לאחר ההיעלמות הקודמת הוא לא זכר דבר. "גם הוא התעסק בחצי שנה האחרונה במה שקרה לו ולא ידע להגיד כלום".

אתמול ביקשה המשטרה את עזרת הציבור בחיפושים אחר ניר גור לאחר שבת זוגו התלוננה במשטרת זבולון כי מאז שעות הבוקר אבדו עקבותיו. בחודש ספטמבר אשתקד נמצא מדריך ההישרדות גור כשהוא עירום ופצוע באורח קשה במצפה גדות שבמרמת הגולן. לאחר שנמצא, הוא הועבר לבית החולים רמב"ם בחיפה ועבר ניתוח בראשו. נסיבות פציעתו עדיין אינן ברורות. בינואר הוא שוחרר מבית לוינשטיין. הוא הועבר למוסד השיקומי מביה"ח רמב"ם.

גור הוא מטייל מוכר ונחשב למומחה בינלאומי בתחום השטח והשדאות. במשך ארבעים השנה האחרונות הוא שימש כאיש שטח והדרכה בתחום האזרחי והצבאי. בחברה שהקים הוא יזם, ארגן וביצע סמינרי הישרדות. בנוסף לכך היה גור מראשוני המדריכים באזור סיני. הוא ניהל את בית ספר שדה עין גדי, וכן יזם והקים את המרכז הישראלי להישרדות בשדה בוקר. לגור שבעה ילדים ושלושה נכדים.

כאמור, המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בחיפושים אחריו. תיאורו: בן 61, בעל שער לבן קצר, זקן צרפתי לבן, מרכיב משקפי שמש או ראייה, גובהו 1.73, מבנה גופו בינוני, והוא לבש חולצה סגולה, מכנסי דגמ"ח אפורים קצרים, ונעל סנדלים. כמו כן הוא נושא על גבו תיק גב בצבע תכלת. כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש להתקשר למוקד 100 או לבנו של גור אלון במספר 04-8344321.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully