וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונשי מאסר לחבורת "התפוז המכני" מנתניה

גלעד גרוסמן

18.3.2010 / 14:22

שישה נערים אילצו קטינה לבצע מין אוראלי באחד מהם, לאחר שלטענתם היא הפיצה שמועות בנוגע לנטיותיו המיניות. ביהמ"ש: "הפעילות בחבורה מהווה שיקול לחומרה"

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר עונשים של בין מאסר על תנאי לבין 14 חודשי מאסר בפועל על שישה נערים – שלוש בנות ושלושה בנים, שהודו במסגרת הסדר טיעון בעבירות של ביצוע מעשה סדום בקטינה, תקיפה בנסיבות מחמירות וסיוע במעשה סדום. זאת לאחר שאילצו נערה בת 14 לבצע מין אוראלי באחד מהם. זאת לאחר שחשדו שהפיצה שמועות לגבי נטיותיו המיניות. בנוסף, הם היכו אותה בכל חלקי גופה ותיעדו את המקרה בטלפון הסלולרי.

לפי כתב האישום בו הודו הנערים, בחודש אפריל 2007 התקשר אחד הנערים לקטינה וביקש ממנה להיפגש עימו למחרת בגן בנתניה. כשהנערה הגיעה למקום, היא פגשה את הנער ובתוך זמן קצר הצטרפו שאר הנאשמים. הם הטיחו בה שהפיצה את השמועה על הנער והחלו להכות אותה. הם אילצו אותה לכרוע ברך ולהתנצל. לאחר מכן, שתיים מהנערות לקחו אותה לחצר בית ספר - ואז החלו להכות אותה. הן אמרו לה שתוכל להמשיך לקבל מכות או לחלופין לבצע מין אורלי בנער עליו כביכול הפיצה את השמועה.

אז אילצה אותה אחת הנערות לבצע בו מין אוראלי תוך שהיא מצלמת את המקרה ואומרת – "הנה סרט כחול בחינם". הפרקליטות הסבירה שהגיעה להסדר הטיעון כדי לחסוך מהנערה את הצורך להעיד והתחשבו בגילם של הקטינים והעובדה שחלקם הביעו חרטה. עוד ציינה התובעת כי מאז המקרה סובלת הקטינה מטראומה ומתקשה לחזור לחיים רגילים. "מדובר בעבירה חמורה ביותר שבוצעה בנסיבות מחמירות על ידי חבורת בני נוער בקטינה שהיתה כבת 14" כתבו השופטים בגזר הדין.

השופטים דחו את הסדר הטיעון בעניינו של אחד הנאשמים שעמד על שמונה חודשי מאסר והטילו עליו עונש של 14 חודשי מאסר בפועל. גם בעונשה של הנערה שאילצה את הקטינה לבצע את מעשה הסדום החמירו בעונשה וגזרו עליה 10 חודשי מאסר.

"האינטרס הציבורי דורש ענישה משמעותית כלפי עברייני מין גם אם הם בני נוער. ראוי להבהיר כי הפעילות בחבורה, לא רק שאינה מפחיתה מאחריות, אלא אף מהווה שיקול לחומרה, זאת במיוחד נוכח ריבוי עבירות מסוג זה המחייבות גישה מרתיעה ואמירה ברורה מצד בתי המשפט".

  • עוד באותו נושא:
  • מעשה סדום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully