וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת שנתיים ואמה נפצעו קשה בשריפה

נעמה טלמור

21.11.2009 / 18:29

השתיים נפגעו משאיפת עשן בעקבות שריפה שפרצה בבית המשפחה ביישוב מישר שבשפלה. הן חולצו מהמקום ופונו לבית החולים קפלן ברחובות. מקור השריפה הוא ככל הנראה קצר חשמלי

שריפה אירעה היום (שבת) בבית מגורים בישוב מישר שבשפלה. אם ובתה בת השנתיים פונו במצב קשה לבית החולים קפלן ברחובות לאחר שנפגעו משאיפת עשן. הבת פונתה כשהיא מונשמת. "למקום הגיעו שתי ניידות טיפול נמרץ ושני אמבולנסים שבעזרת כוחות כיבוי האש חילצו את הלכודות ופינו אותן לבית החולים", סיפר לוואלה! חדשות זכי הלר הדובר המבצעי של מד"א. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות השריפה. ממכבי האש נמסר כי המקור לשריפה הוא ככל הנראה קצר חשמלי שאירע במקרר בבית.

יואל גאל –דור, פרמדיק של מד"א אשר לא היה בתפקיד אך נכח שני בתים ליד הבית בו אירעה השריפה סיפר לוואלה! חדשות כי "ישבתי בבית משפחתי. הרחנו ריח של עשן מאוד כבד. התחלנו לחפש מהיכן הוא מגיע. לפתע שמתי לב שחמישים מטר מהבית בו נכחתי עולה עשן סמיך וכהה. רצתי לעבר הבית. התחלתי לחפש אנשים ולנסות לפרוץ את הדלת. ניסיתי לבעוט בדלת ולפרוץ אותה, אך זה היה בלתי אפשרי. לפתע שמעתי בקומה השנייה צרחות של אישה שצעקה שהיא כבר לא נושמת. אחד השכנים הגיע למקום והביא איתו סולם שלא הגיע עד לחלון. ניסינו לשכנע את האישה שתקפוץ אלינו, אך היא סירבה בתחילה ואמרה שבתה בחדר. לבסוף היא השתכנעה".

הפארמדיק המשיך וסיפרכי "בינתיים הגיעו כוננים נוספים מישובי האזור. ראינו שלא נוכל להיכנס בעצמנו לבית שהיה עם עשן סמיך ביותר בקומה השנייה ועולה בלהבות בקומה הראשונה ואז נזכר אחד הכוננים כי יש לו מסכת אב"כ באוטו. הוא לבש אותה. נכנס והוציא את התינוקת כשהיא מחוסרת הכרה ומפויחת. התחלנו מהר בהחייאה נשימתית והתינוקת פונתה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים".

כבאית. שרון בוקוב
כבאית/שרון בוקוב

ביום חמישי נשרפו למוות שני בני אדם וחמישה נוספים נפצעו בשריפה שפרצה בבניין בפינת הרחובות וולפסון והרצל בתל אביב. השריפה השתוללה בעיקר בשתי הקומות העליונות של הבניין בן ארבע הקומות. שני ההרוגים הם גבר ואישה בשנות ה-30 לחייהם. על פי ההערכות, האש פרצה בשל קצר בארון חשמל בחדר המדרגות, ותוך זמן קצר התפשטה לקומות העליונות.

בשבוע שעבר אם ובתה התינוקת נשרפו למוות במאהל בדואי סמוך למישור אדומים מדרום לירושלים. תושבי המאהל הזעיקו את כוחות מד"א בארבע לפנות בוקר וגילו את האם ואת בתה בת מספר ימים שכובות מתות במיטותיהן. מותן של השתיים נקבע במקום והגופות הועברו לבדיקה במכון הפתולוגי באבו כביר.

  • עוד באותו נושא:
  • שריפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully