וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדס מתגייסת למרות יחס המדינה לגלעד"

יהושע בריינר ואופק עיני

26.8.2009 / 9:44

הדס שליט, אחותו הקטנה של החייל החטוף גלעד שליט, מתגייסת היום לצה"ל. יו"ר מטה המאבק לשחרור שליט על המו"מ: "יש תקווה, אך אנו לא שוגים באשליות"

"גיוסה של הדס, למרות היחס של המדינה לנפילה של אחיה בשבי לפני למעלה משלוש שנים, מראה כי מדובר במשפחה ערכית", כך אמר הבוקר (רביעי) יו"ר מטה המאבק לשחרור גלעד שליט, שמשון ליבמן לוואלה! חדשות.

"השאלה האם הבת מתגייסת או לא, עמדה לרגע על הפרק והיא עשתה את כל המוטל עליה כפי שמחויב", הוסיף ליבמן. בנוגע לדיווח כי הבוקר לפיו חלה התקדמות בשיחות לשחרורו של גלעד שליט, אמר ליפמן כי "כל ניצוץ שמגיע מכל כיוון ומרמז על משהו שמקרב את שחרורו של גלעד מעורר בנו תקווה, אך אנחנו לא שוגים באשליות".

שלוש שנים לאחר חטיפתו של גלעד שליט, צפויה הבוקר (רביעי) משפחת החייל החטוף ללוות לבסיס קליטה ומיון בתל השומר את אחותו הקטנה, הדס, שתתגייס היום לצה"ל. הדס שליט הייתה בת 16 בעת חטיפת אחיה, ושהתה עד היום מחוץ לאור הזרקורים מאחר והעדיפה להתמקד בלימודיה.

בשנה האחרונה יצאה שליט לשנת שירות וכעת היא צפויה להתגייס לקורס מש"קיות ת"ש. עד היום ביקשה שליט שלא לצאת לתקשורת, והעדיפה שהוריה יהיו אלו שיתראיינו לכלי התקשורת.

בתוך כך, הפרשן לענייני ישראלים של "פלסטין אל-יום", אתר המזוהה עם הג'יהאד האיסלמי, דיווח הבוקר כי המתווך הגרמני בעסקת חילופי השבויים בין ישראל וחמאס הוא ארנסט אורלאו, ראש הביון הגרמני שתיווך על פי פירסומים שונים גם בעסקת חילופי השבויים של ישראל עם חיזבאללה. לטענת הפרשן, אורלאו מוביל את המשלחת הגרמנית שאחראית על התיווך יחד עם גורמים בכירים במצרים.

אמש פורסם כי כל המכשולים שעמדו בפני עסקת שליט הוסרו, וכי ההודעה על ביצוע העיסקה צפויה לצאת לקראת החגים בישראל. העיתון העצמאי אל-מנאר, היוצא לאור במזרח ירושלים, ציטט מקורות אירופיים שסיפרו שהודעה על הצלחת עסקת חילופי השבויים בין ישראל וחמאס והתחלת ביצועה תצא ערב החגים היהודיים, וזאת לאחר ששליח גרמני שביקר בישראל ובמצרים באמצע השבוע שעבר ונפגש גם עם בכירים בחמאס הצליח להסיר את המכשול האחרון בפני העסקה.

עדכון ראשון: 01:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully