וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פרחאן, גם חברתו הואשמה ברצח בנט

עדי שימחוביץ

25.6.2009 / 13:09

כתב אישום הוגש היום נגד עדואן פרחאן החשוד שחטף ורצח את דנה בנט לפני שש שנים. פרחאן מואשם בשני מקרי רצח נוספים. י', חברתו הואשמה אף היא ברצח

אחמד עבאס

(צילום: אחמד עבאס, עריכת וידאו: יאיר דניאל, קריינות: אילן שניג)

כתב אישום הוגש היום (חמישי) בבית המשפט המחוזי בנצרת נגד עדואן יחיא פרחאן. פרחאן מואשם בשלושה מקרי רצח – רצח דנה בנט ושני מקרים נוספים. כמו כן מואשם פרחאן באונס וחטיפה לצורך רצח. כתב אישום בגין רצח הוגש בנפרד גם נגד י', חברתו של פרחאן החשודה כי סייעה לפרחאן ברצח.

במהלך הדיון כפר פרחאן באישומים נגדו ואמר כי הוא מצטער על המקרים, אך לא הוא ביצע את הרצח. עורכת דינו תמי אולמן אמרה כי הם הסכימו למעצר עד למתן החלטה אחרת.

על פי כתב האישום, בראשון באוגוסט 2003, בשעת לילה מאוחרת, הבחינו פרחאן ו-י' בדנה בנט, אשר ירדה ממונית שירות שהסיעה אותה מעבודתה כמלצרית, חזרה לבית דודה בטבריה. השניים החליטו כי י' תצא מהרכב ותציג עצמה כעובדת בבית מלון השייך לפרחאן, כאשר על פי התכנית, בשל אילוץ זמני, כך תטען י', הם זקוקים לעזרה בכוח אדם למספר שעות מצומצם.

עוד עולה, כי לאחר שבנט נכנסה ברכב, החל פרחאן בנסיעה לעבר שביל עפר סמוך למושב מגדל. בהגיעם סמוך למטע זיתים במקום, עצר פרחאן את הרכב וירד ממנו בתואנה כי עליו להטיל את מימיו וי' אף היא ירדה מהרכב באותה תואנה. דנה, אשר חששה להישאר לבדה ברכב בלי י', ביקשה להתלוות אליה, אלא שמיד בצאתה מהרכב, הלם פרחאן באגרופו בפניה של דנה. דנה התחננה על חייה ומיד לאחר מכן הלם פרחאן שוב בפניה באגרופו בכוח וגרם להתמוטטות להתמוטטותה על הקרקע.

כתב האישום ממשיך ומתאר כי פרחאן קרע את חולצתה של דנה, משך בכוח את חזייתה וחנק את דנה באמצעות החזייה, עד שגרם למותה, כל זאת כאשר י' עומדת בסמוך וצופה במעשים. עוד נטען כי על מנת לוודא את מותה של דנה, דרך פרחאן עם רגליו על בטנה של דנה, אז ביקש מי' לסייע לו לגרור את גופתה של דנה אל גרוטאת רכב שעמדה בסמוך. השניים גררו אותה אל מתחת לגרוטאת הרכב המתוארת, כיסו אותה בעשבים יבשים שליקטו במקום ונסעו לתחנת דלק "סונול" הסמוכה, שם מילא פרחאן דלק בבקבוק, על מנת להצית אש בגופתה של דנה ובכך להעלים את הרצח. פרחאן וי' שבו אל גרוטאת הרכב אשר מתחתיה השאירו את גופתה של דנה, שם התיז פרחאן דלק על גופתה של דנה, הצית אש בבגדיה של דנה, והשניים עזבו את המקום.

עורך דין עיסאם טנוס המייצג את י' חברתו של פרחאן המואשמת ברצח דנה בנט ובניסיון לרצח התיירת הצ'כית סילביה מולרובה הסכים למעצרה עד תום ההליכים על מנת שיוכלו לללמוד את חומרי החקירה בעניינה.

2 מקרי רצח נוספים

עוד עולה מכתב האישום כי כחודש לפני שרצח את דנה בנט, רצח פרחאן את סילביה מולרובה, תיירת מצ'כיה ששהתה בארץ כמתנדבת. פרחאן הגיע לפאב בחוף דוגית, שם בילתה סילביה. כשהבחין כסילביה יוצאת מהפאב לתפוס טרמפ חזרה למושב בו התגוררה, ניצל את העובדה כי היתה בגילופין והציע לה טרמפ. אלא שפרחאן הסיעה יחד עם י' חברתו לנחל צלמון. בהגיעו למקום, לקח את סילביה על כתפו והורידה בדרך עפר אל הנחל. שם , כשהבינה את המתרחש, ניסתה סילביה לברוח אלא שפרחאן אחז בשערות ראשה וחנק אותה למוות באמצעות כבל דק שנשא עימו. לאחר מכן הכניס פרחאן את ראשה למי הנחל , דרך על גבה, וי' דרכה על רגליה. לאחר מספר דקות, משחדלה סילביה לנוע, הורה פרחאן לי' להניח אבנים על גופתה של סילביה על מנת שלא תצוף.

האישום השלישי מייחס לפרחאן רצח של שכנו לתא המעצר. במרץ 2004. כאשר פרחאן היה עצור בתחנת משטרת נתניה, החליט פרחאן לרצוח את שכנו לתא מאחר ושיתף פעולה עם המשטרה והפליל אחר בעדותו. במקלחת התא, הכה פרחאן את העצור שנפל על הרצפה ואז חנק אותו באמצעות חוט שהוציא ממכנסיו. לאחר מכן, הרים פרחאן את העצור ותלה אותו באמצעות החוט, אותו קשר אל סורגי חלון התא.

האישום הרביעי מייחס לפרחאן עבירת אינוס של נערת ליווי, בזמן שאיים עליה באמצעות סכין שהצמיד לגרונה, לאחר מכן הוביל אותה לרכבו שם חיכתה חברתו י' אלא שאז הצליחה נערת הליווי להשתחרר מאחיזתו ולהימלט.

לפני כחודש חשף מפקד ימ"ר עמקים במשטרה, סגן ניצב אבי אלגריסי במסיבת עיתונאים, פרטים על נסיבות רציחתה של הצעירה, שש שנים לאחר שנעדרה מביתה ושבוע לאחר שגופתה נמצאה. על פי החשד, בנט נרצחה על ידי פרחאן בן 32 מוואדי חמאם ובת זוגו, צעירה נוצריה. מחקירת הצעירה עלה תיאור המקום שבו נרצחה בנט. הצעירה שיתפה פעולה ומסרה פרטים על מעורבותה ברצח ועל מעורבות פרחאן שבאותה תקופה היה בן זוגה.

עדכון ראשון: 09:38

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully