וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר ישי: "עדיף להציל המפעל מלשלם דמי אבטלה"

24.2.2009 / 13:10

יו"ר ש"ס השר אלי ישי אמר כי "נכון יהיה למדינה להשקיע בהצלת המפעל. איבוד מפעל שכזה הוא איבוד האנושיות". נתניהו: "אפעל למנוע את סגירת המפעלים"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

יו"ר ש"ס השר אלי ישי אמר היום (שלישי) כי "עדיף להציל את מפעל פרי גליל מאשר לשלם פיצויים ודמי אבטלה". ישי הודיע כי הוא מעביר את כל הזמנות האורחים שלו לכינוס השבעת הכנסת לנציגי מפעל "פרי גליל". לדברי ישי, "זעקתם היא זעקתנו, נכון יהיה למדינה להשקיע בהצלת המפעל. חובה שזעקת העובדים תישמע בכנסת, אני לא אתן שהפריפריה תהפוך לווירטואלית. איבוד מפעל שכזה הוא איבוד האנושיות".

יו"ר הליכוד בנימין נתניהו אמר היום (שלישי) כי בכוונתו למנוע את סגירת המפעלים שנמצאים בסכנה. "אני מתכוון לבקר בצפון ובדרום כדי לעבד תוכנית כיצד למנוע את סגירת המפעלים שנמצאים בסכנה. חוסנן של אלפי משפחות ביישובים רבים תלוי בהם". את הדברים אמר נתניהו בפגישת עדכון על מצב הכלכלה בישראל שקיים עם שר האוצר רוני בר-און.

"המצב הכלכלי אינו פשוט"

נתניהו הודה לבר-און ואמר כי "המצב הכלכלי אינו פשוט, ואני רוצה להודות לך על שעמלת רבות בתנאים לא פשוטים כדי לשמור על מסגרת התקציב ועל מדיניות כלכלית אחראית". שר האוצר בר-און אמר כי קיים ישיבה עם ועד העובדים של 'פרי גליל'. "אנו מנסים לעזור, לצד תקציב המדינה הכנו תוכנית עבור הפריפריה ולאור ההתפתחות הכלכלית היא תצטרך לקבל שינויים, בדגש על נושא התעסוקה".

בר-און פנה לנתניהו ואמר כי "חשוב שתקבל עדכון דחוף בנושא הכלכלה, המשבר נמצא כאן ובגדול. הדבר הראשון שתצטרך לטפל בו הוא תקציב 2009 שמונח על השולחן מאוגוסט 2008. להערכתי העדכון כרגע לפני המשא ומתן הקואליציוני ייתן לך תמונה מלאה על מה אתה יכול ורשאי להתחייב עליו מבחינת הכלכלה ועד כמה אתה מוגבל בעניינים אלו". נתניהו צפוי להיפגש בהמשך היום גם עם נגיד בנק ישראל סטנלי פישר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully