וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה מחפשת אחר רוז בנתניה ובירקון

נתיב נחמני

27.8.2008 / 12:01

עשרות שוטרים חידשו את החיפושים אחר הילדה הנעדרת בירקון ובנתניה. גורם במשטרה: "הסיכוי שהיא בחיים הוא עשירית האחוז"

איריס דומאני

(צילום: איריס דומאני, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

עשרות שוטרים חידשו הבוקר (רביעי) את החיפושים אחרי רוז פיזם, הילדה בת ה-4.5 שנעלמה לפני כשלושה חודשים ועל פי החשד נרצחה בידי סבה ואביה החורג רוני רון. למרות המידע המדויק שמסר הסב על מקום השלכת גופתה כששיחזר בפני החוקרים את צעדיו, במשטרה החליטו להרחיב את החיפושים לאורך כל נתיב נסיעתו, מבית הסבתא רבתא שבנתניה ועד לירקון.

הרחבת החיפושים למקומות נוספים לא החלה הבוקר, אך עד כה מירב המאמצים הושקעו בירקון. לדברי גורמי חקירה, הסב החשוד ממשיך להתעקש כי גופת נכדתו טמונה מתחת לפני נחל הירקון. "אסור לנו לעבוד רק לפי ההנחה הזאת, אנחנו לא יכולים להסתמך על דבריו ולכן אנו מחפשים גם בשאר המקומות שהוזכרו בחקירה", אמר לוואלה! חדשות נצ"מ אבי נוימן, מפקד ימ"ר מרכז.

מדברי נצ"מ נוימן עולה, כי לסבא לכאורה אין סיבה לשקר לחוקרים, שהרי אם הילדה היתה בין החיים האינטרס שלו לספר את האמת הוא מובהק, "אם הוא היה מוסר אותה לאחרים כפי שטען בתחילת החקירה, אנחנו מאמינים שהוא היה מעדיף לומר את זה גם היום, אבל אנחנו חייבים לבדוק הכל".

מעבר לחיפושים אחר גופה, במשטרה ימשיכו לנסות לאתר את רוז בכל אותם המקומות שסיפר הסבא בשלל גרסאותיו שמסר - בין היתר במספר כפרים ערביים שהוזכרו בחקירותיו. "הסיכוי שהיא בחיים הוא עשירית האחוז", אמר גורם בחיפושים, "אבל הוא עדיין סיכוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully