וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: בנות 15 היכו נערה שסיפרה שהן משתמשות בסמים

גלעד גרוסמן

19.5.2011 / 17:07

שתי נערות בנות 15, הנאשמות בתקיפתה של נערה בת גילן בעקבות סכסוך ביניהן. השתיים היכו את הנערה ואמרו לה: בפעם הבאה תלמדי לשמור על הפה שלך"

לבית משפט השלום בפתח תקוה הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד שתי נערות בנות 15, הנאשמות בתקיפתה של נערה בת גילן בעקבות סכסוך ביניהן, לאחר שהנערות סברו שהמתלוננות הפיצה עליהן שמועה לפיה הו משתמשות בסמים. כנגד השתיים גם עומדים ותלויים שני תיקים נוספים בגין אלימות כלפי נערות אחרות.

על פי כתב האישום, שתי הנאשמות ישבו אתמול בפארק בעיר בה הן מתגוררות, הן הבחינו במתלוננת שהייתה בדרכה לבית הספר. אחת הנערות אמרה לחברתה לרוץ ולעצור את המתלוננת. לאחר שזו נעצרה, הגיעה הנאשמת השניה, תפסה את המתלוננת ביד אחת בשיערה והחלה לחנוק אותה בידה השניה. היא השכיבה את המתלוננת על הרצפה, ואז שתי הנערות החלו לבעוט בה. כשהמתלוננת ניסתה לקום, אחת הנערות סטרה לה בפניה ואמרה: "בפעם הבאה תלמדי לשמור על הפה שלך".

עוד עולה מכתב האישום, כי אחת מהנערות תקפה את המתלוננת בעבר. לטענת המשטרה, אחת הנערות סיפרה בחקירתה כי חברתה אמרה לה "את רוצה לבוא להרביץ למתלוננת?", וסיפרה כי בהמשך, לאחר שחברתה החלה להכות את המתלוננת, היא החליטה "לזרום" ולהכותה גם. הנאשמת השניה, שיזמה את התקיפה, אמרה בחקירתה כי כאשר ראתה את המתלוננת, אמרה לעצמה: "בוא נרביץ לה כי בפעמים קודמות היא עצבנה אותי".

‫שתי הנערות שוחררו בהסכמת המשטרה למעצר בית. "אין ספק כי תופעת האלימות הולכת וגוברת במחוזותינו ועל בית המשפט לפעול לשירוש‬ תופעה זו, על ידי הרחקת אותם עבריינים מסוכנים מהרחובות", נכתב בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהגישה המשטרה.‬

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully