וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאונה בערבה: משפחה שלמה נמחקה על הכביש

רמי שני, מערכת וואלה! חדשות

13.5.2011 / 0:01

שלושה דורות של משפחה אחת נהרגו בתאונה הקטלנית בערבה: סולומון שוורץ, בנו ארז, אשתו של ארז, שרית ובנם עמית בן ה-4 נהרגו בהתנגשות רכבם באוטובוס. הבת עפרי מאושפזת במצב אנוש

תאגיד כאן

משטרת התנועה ממשיכה לחקור את התאונה הקטלנית בכביש הערבה, בה נהרגו ארבעה בני משפחה מאילת: שמות ההרוגים בתאונה שאירעה סמוך לקיבוץ גרופית הותרו אמש (חמישי) לפרסום. מדובר בסולומון שוורץ, סב המשפחה, בן 66 מאילת, בנו ארז סולומון בן 36 ואשתו שרית בת 32, ועמית בנם בן הארבע. התינוקת עופרי מאושפזת במצב קשה.

קרובי משפחתם של בני משפחת שוורץ הגיעו לבית החולים סורוקה. מבית החולים נמסר, כי עפרי יצאה מחדר הניתוח בשעות הערב לאחר שחל שיפור קל במצבה. למרות זאת מצבה מוגדר עדיין קשה מאוד. בת דודתו של ארז שוורץ, מיטל אליהו, אמרה בכאב כי עפרי נותרה עתה לבדה מכל המשפחה: "היא היחידה שנותרה מהמשפחה. אנחנו מבקשים מכולם שיתפללו לשלומה של התינוקת היחידה שנותרה במשפחה. מסכנה הקטנה הזו".

לדברי אליהו, חמשת בני המשפחה נסעו למסיבת הבריתה של אחותו של ארז. המשטרה הצליחה לאתר את האחות ובעלה ולהודיע להם על שאירע. בשל כך, בוטלה המסיבה: "זה אסון שלא ניתן לתיאור, קשה" אמרה אליהו. היא הבהירה, כי למרות מותם של הוריה, אחיה וסבה, עפרי לא תישאר לבד: "זו כבר לא תהיה בעיה. כולם יצטרכו לקחת אותה. ניתן לה את כל החום הנדרש. זה כאב לב שהיא נותרה יתומה". בקרב המשפחה טרם התקבלה החלטה באשר למקום קבורתם של בני המשפחה, זאת מכיוון שלא כל בני המשפחה מתגוררים באילת: "זה אסון שקשה לעיכול. זה קרה בבום, משפחה שלמה נהרגה", הוסיפה אליהו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלושה דורות נמחקו. עם כיוון השעון: ארז שוורץ, סולומון שוורץ, שרית שוורץ ועמית שוורץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחקירה ראשונית עולה, כי אם המשפחה נהגה במכונית מאילת לכיוון צפון ואיבדה עליה את השליטה. כתוצאה מכך, היא פגעה קלות עם חזית הרכב, בחלקו האחורי של אוטובוס שנסע דרומה. נהג האוטובוס, הבחין במכונית והצליח להסיט את רכבו לשוליים. כתוצאה מהפגיעה, סטה הרכב הפרטי אף הוא לשולי הכביש.

אבל הפגיעה הקטלנית הגיעה רק בהמשך. מהחקירה עולה, כי הנהגת בחרה להמשיך בנסיעה, ועלתה בחזרה לכביש בטרם השיגה שליטה מלאה על רכבה. היא ביצעה פנייה מהירה שהובילה לכך שהמכונית קפצה מעט וסטתה שוב לחלקו השמאלי של הכביש. במקום עבר באותו רגע אוטובוס פרטי. הנהג לא הספיק לבלום, ופגע בצדה הימני של המכונית בעוצמה רבה. כל חמשת בני משפחת שוורץ שהיו ברכב נפגעו.

שר התחבורה ישראל כץ התייחס הערב לתאונה הקטלנית, ואמר כי משרדו מבצע פעולות להרחבת הכביש. בראיון לערוץ 2 אמר כץ כי "מהרגע שנכנסתי לתפקידי התחלתי בפעילות מעשית של הרחבת הכביש. חלק בוצע וחלק מתבצע. הוריתי לקדם את התכנון לקראת ביצוע הרחבת הכביש. כבר בשנה הבאה הקטע הזה (באזור היישוב גרופית בו אירעה התאונה) הולך להתבצע. צריך להבין שזה עומד מול הרחבת כבישים בגליל, אבל כביש הערבה צריך להיות דו מסלולי עם הפרדה באמצע".

עדכון ראשון: 20:30

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully