וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: הותקף כי לא מחק תמונות עירום של פרודתו

עידן אבני

29.3.2011 / 21:16

צעיר מהצפון צילם בעירום אשה עמה היה בקשר רומנטי, אולם משנפרדו סירב למחוק אותן. מכתב האישום עולה כי היא פנתה לשני חברים, שתקפו אותו במוטות ברזל ושברו את שתי ידיו ורגלו

שלושה כתבי אישום הוגשו היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בנצרת, נגד שלושה תושבי אזור העמקים החשודים בתקיפה של אדם אחר, לאחר שצילם בעירום צעירה עמה היה בקשר. מכתב האישום עולה כי הצעירה פנתה לשני מכרים וביקשה מהם לתקוף את החשוד ולקחת ממנו את הטלפון הנייד, בו היו התמונות.

מכתב האישום עולה, כי בין הצעירה לנתקף היה קשר רומנטי, במהלכו צולמו תמונות העירום שלה. כשהם נפרדו היא ביקשה ממנו למחוק את התמונות, אולם הוא סירב. הצעירה טמנה למתלונן מארב, וקבעה עמו במקום בו המתינו לו שני התוקפים, במסווה של פגישה רומנטית. השניים נסעו למטע זיתים, כאשר בנה הפעוט בן השנה עימם ברכב, ולאחר שהגיעו למקום, תקפו הנאשמים את המתלונן באמצעות צינורות ברזל כשהם רעולי פנים וגנבו את טלפון הנייד שלו. כתוצאה מהתקיפה נשברו שתי ידיו ורגלו הימנית והוא אושפז בבית חולים "העמק".

השניים, אחמד מגאברה מדבוריה ומרואן סעיאדה מהכפר שיבלי, מואשמים יחד עם הצעירה בחבלה בכוונה מחמירה, שוד בנסיבות מחמירות וקשירת קשר לביצוע פשע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully