וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל תקף חוליית שיגור, הירי מהרצועה נמשך

24.3.2011 / 8:13

בלילה הותקפו מנהרות ויעדי טרור, ובבוקר דיווחו גורמים צבאיים כי זוהתה פגיעה בחוליה בסג'עייה, שככל הנראה עסקה בשיגור רקטות. רקטת קסאם ופצמ"רים נורו בלילה למועצת אשכול

התגובה הישראלית לירי לעבר יישובי הדרום נמשכת: אחרי לילה של תקיפות בדרום רצועת עזה, תקף צה"ל בשעות הבוקר (חמישי) חוליה של פלסטינים בסג'עייה שבצפון-מזרח הרצועה. כך דיווחו גורמי ביטחון, שהעריכו כי החוליה שהותקפה עסקה בשיגור רקטות. בצה"ל הוסיפו כי זוהתה פגיעה בחוליה.

במהלך הלילה תקפו כלי טיס של חיל האוויר מנהרת הברחה בדרום הרצועה, ויעד טרור נוסף בצפון הרצועה. מדובר צה"ל נמסר כי זוהו פגיעות מדויקות במטרה, וכי התקיפה מהווה תגובה לירי שבוצע בימים האחרונים לעבר יישובי הדרום. על פי דיווחי כלי תקשורת פלסטיניים, אחת התקיפות גרמה להפסקות חשמל באזורים נרחבים בעיר עזה.

במקביל, המשיכו גם הפלסטינים במהלך הערב והלילה בירי מהרצועה לעבר יישובי הדרום. כמה פצצת מרגמה ורקטת קסאם נחתו בשטח המועצה האזורית אשכול, אולם לא דווח על נפגעים או על נזק. מוקדם יותר נורו לעבר שטח המועצה האזורית חוף אשקלון כמה פצצות מרגמה שנפלו בשטחים פתוחים, וגם במקרה זה לא דווח על נפגעים או על נזק. החבלנים שבדקו את פצצות המרגמה קבעו כי חלקן הכילו זרחן, האסור לשימוש על פי החוק הבינלאומי.

בעקבות ההסלמה שחלה בימים האחרונים והתגברות ירי הרקטות מרצועת עזה לעבר ישראל, יושבתו היום הלימודים בערים אשדוד, באר שבע ואשקלון. עם זאת, הלימודים האקדמיים יתקיימו כסדרם באוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע ובמכללת ספיר. בקמפוסים של מכללת סמי שמעון באשדוד ובבאר שבע לא יתקיימו לימודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully