וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מובארק צעק על בנו גמאל ואשתו: סיבכתם אותי!"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

13.2.2011 / 9:54

מקורות במצרים סיפרו לעיתון כוויתי כי טרם התפטרותו, התפרץ נשיא מצרים המודח חוסני מובארק על אשתו ובנו והאשים אותם במהפכה במדינה. על פי הדיווח, מצבו הבריאותי של מובארק "רופף"

האם מובארק מאשים את בנו גמאל בפרוץ ההפגנות במצרים? העיתון הכוויתי "אל-קבס" דיווח הבוקר (ראשון) מפי מקורות המוגדרים 'מהימנים' כי ביום שישי בבוקר, ביום שבו דווח כי נשיא מצרים, חוסני מובארק, התפטר מתפקידו, ישבה משפחת מובארק המורחבת לארוחת בוקר, במהלכה צעק מובארק על בנו גמאל: "אתה סיבכת אותי! אתה ואמא שלך! החרבתם את כל ההיסטוריה שלי במצרים!".

על פי הדיווח, לאחר אותה ארוחה נסעו בני המשפחה בשלוש מכוניות אל שדה התעופה הנמצא בקרבת ארמון הנשיא, משם טסו אל שארם א-שייח'. עוד מסרו המקורות, כי באותו בוקר היה מובארק שרוי במצב נפשי קשה. לטענת המקורות, שבוע לפני כן התעלף מובארק כשישב עם בני משפחתו בארמונו. "לפני שנענה לכל דרישותיהם, ביקש מובארק מאנשי המועצה הצבאית העליונה לאפשר לו מוצא מכובד מהשלטון".

העיתון דיווח עוד, כי לפי מידע בלתי-מאומת, מובארק הגיע אתמול בלילה לאיחוד האמירויות על מנת לקבל טיפול רפואי במרפאה יוקרתית שבבית החולים באבו דאבי. "מובארק סובל ממצב בריאותי רופף", נמסר. יחד עם זאת, גורמים המוגדרים 'מהימנים' התעקשו שמובארק עודנו נמצא בשארם א-שייח'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully