וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרשלנות: צעיר מת לאחר אימון בחדר כושר

אריאל נוי

31.10.2010 / 9:00

צעיר בן 18 מחדרה התלונן אמש על כאבים בגבו לאחר שהתאמן בחדר כושר. הרופא שבדק אותו הגיע למסקנה שהכאבים קשורים לאימון ושלח אותו לביתו. לפנות בוקר מת הנער מדום לב. גורם רפואי: היה קשה לאבחן שמדובר בבעיה בלב

חשד לרשלנות רפואית בחדרה: צעיר בן 18 מת לפנות בוקר (ראשון) מדום לב לאחר שאמש התלונן על כאבי גב, וככל הנראה לא טופל כראוי. מחקירה ראשונית של המקרה התברר, כי הנער התאמן אתמול בחדר כושר, ולאחר שחש כאבים בגבו הוא פנה בסביבות חצות לאחת המרפאות בעיר והתלונן על הכאבים. הרופא התורן שבדק את הנער הגיע למסקנה כי כאבי הגב הם ככל הנראה תוצאה של אימון הכושר, והצעיר שוחרר לביתו.

בסביבות השעה 4:00 לפנות בוקר הוזעק צוות מד"א שרון לביתו של הנער. פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום מצאו את הצעיר כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הם העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו מתן תרופות ושימוש במכות חשמליות כדי להשיב את הלב לפעולה, אולם הפעולות לא צלחו והצוות נאלץ לקבוע בסופן את מותו של הנער. דובר מד"א זכי הלר אישר את הפרטים ואמר כי "עשינו לו החייאה ממושכת ומתקדמת. במיוחד מפתיע שנער בריא נפטר כך בפתאומיות".

הרקע לאירוע נבדק, אולם כבר עתה ידוע כי הנער החל באחרונה להתאמן בחדר כושר והוא השיל משקל רב מגופו. גורמים בכירים בצוות הרפואי שטיפל בנער במרפאה הסבירו לוואלה! חדשות, כי היה קשה לאבחן שמדובר בבעיה בלב. "כל רופא סביר היה נופל בזה", אמרו, "קשה לדעת שמגיע אליך נער צעיר אחרי אימון כושר שהוא התמוטט כך. לכן חשוב מאד שרופא יבצע בדיקה מקיפה ויעבור על ההיסטוריה הרפואית של הנער בקצרה כדי להגיע למסקנות חד משמעיות".

  • עוד באותו נושא:
  • התקף לב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully