וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצר "המשגיח שתקף" הוארך עד תום ההליכים

גלעד גרוסמן

21.6.2010 / 19:47

בית משפט השלום בכפר סבא האריך עד תום ההליכים את מעצרו של יוסף נונו, הנאשם שביצע מעשים מגונים בשתי נערות, בזמן שהשגיח עליהן בבית החולים מאיר. "הנאשם סובל מסטייה מינית פדופילית"

שופט בית משפט השלום בכפר סבא דורון חסדאי האריך הערב (שני) עד תום ההליכים את מעצרו של יוסף נונו, תושב הרצליה בן 70. נונו נאשם בביצוע במעשים מגונים בשתי נערות בנות 14 ו-17, בזמן שהיה משגיח בבית החולים מאיר בעיר.

קצין המבחן שבדק את נונו ציין, בין היתר, כי הוא התרשם בשיחה עמו כי גובשו אצלו מאפייני התנהגות תוקפניים וחסרי גבולות שהוא אינו מצליח לרסנם ולווסתם, להערכתו הוא סובל מסטייה מינית פדופילית והוא מעריך אף כי בעבירות מסוג זה קיים סיכון משמעותי להישנות התנהגות בעייתית וספק אם תימצא חלופת מעצר שיהא בה כדי לצמצם את הסיכון זולת מעצרו מאחורי סורג ובריח.

מכתב האישום שהוגש בחודש מאי נגד נונו עולה כי במהלך חודש אפריל אושפזה הנערה בת 14 בבית החולים בעקבות ניסיון התאבדות. היא אושפזה במחלקת הילדים תחת השגחה צמודה כשבחדרה ילדים נוספים, אולם מיטתה הוסתרה מאחורי וילון. נונו, שלמרות שהורשע בעבר ברצח ובעבירות מין, כולל כלפי קטינים וריצה שנות מאסר ארוכות, הגיע לבית החולים כעובד של עמותת מט"ב והופקד כמשגיחה הרפואי של הצעירה.

עוד עולה מהאישום נגד נונו כי לאחר ששתי הצעירות המתלוננות סיפרו לו על גילן ועל סיבת אישפוזן בבית החולים, התחיל נונו לשיר לצעירה בת ה-14, נתן לה סוכרייה, התחיל ללטף את ידה ונישק אותה על המצח והלחי, אז ניגש לנערה השנייה בת ה-17 וניסה לחבקה אולם היא הדפה אותו ועזבה את המקום. בשלב מאוחר יותר כשליווה את הצעירה לשירותים, שלח ידו לחזה שלה וניסה לגעת בה מתחת לבגדיה.

במהלך חקירת הנושא התברר כי נונו ריצה בעבר מאסר עולם בגין רצח אישתו וקיבל חנינה מהנשיא לאחר 24 שנים. בנוסף ריצה מספר רב של מאסרים בגין אינוס קטינות, מעשים מגונים בקטינות, בעילות אסורות, ומעשים מגונים בתוך המשפחה. לאחר מעצרו הודה נונו כי עיסה את גופה של אחת הנערות, אך הכחיש שביצע בה מעשים מיניים. הוא הוסיף כי נשק למצחה של הנערה על מנת לעודד את רוחה ולשמח אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully