וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנחלים עוכבו לחקירה לאחר עימותים ביצהר

29.4.2010 / 12:10

ביצהר אין רגע דל. שעות לאחר הפשיטה הלילית על ההתנחלות בשומרון, פרצו עימותים בין מתנחלים לשוטרי מג"ב על רקע ניסיון להפר את צו ההקפאה. אנשי יצהר: "הוכח שאנחנו סמרטוט אדום בעיני שונאי ההתיישבות"

שני מתנחלים עוכבו היום (חמישי) לחקירה בעקבות עימותים שפרצו בין קבוצה של מתנחלים מיצהר לבין שוטרי מג"ב. השוטרים ופקחים של המנהל האזרחי הגיעו לסיור שגרתי בהתנחלות וניסו להחרים דחפור שביצע עבודות של בנייה, לכאורה בניגוד לצו ההקפאה. לאחר הגעת השוטרים והפקחים פרצו העימותים בין המתנחלים לשוטרים והמתנחלים חסמו את דרכם של השוטרים. השניים שעוכבו לחקירה הם נהג הדחפור ומתנחל נוסף וזאת עקב הפרעה לשוטר.

לטענת המתנחלים מדובר במבנה חוקי ומאושר וכי מלבד חסימת דרכם של השוטרים הם נוהגים בפאסיביות לעומת השוטרים אשר משתמשים באלימות רבה. "שוב מוכח כי יצהר היא סמרטוט אדום בעיני שונאי ההתיישבות כולה עקב היותה נושאת את דגל ההתיישבות בגאון", אמרו המתנחלים.

הלילה פשטה משטרת מחוז ש"י בכוחות גדולים על ההתנחלות ועצרה שבעה מתושביה בחשד לביצוע עבירות שונות בשנה האחרונה. שלושה מהעצורים הינם קטינים. במשטרה מכחישים שמדובר במעצרים בעקבות פעולות "תג מחיר" ומציינים כי אחד מהעצורים נחקר בחשד להפצת חומר הסתה נגד פקחים של המנהל האזרחי וכן נגד תובעי משטרה המתגוררים ביהודה ושומרון. עוד אמרו במשטרה כי עצורים אחרים לא התייצבו בעבר לתשאול.

דובר היישוב אברהם בנימין, שאף הוא נעצר בפשיטת המשטרה אמר כי "יש אווירה של השתלחות והסתה נגדנו. לאור הכוחות הגדולים שהמשטרה הציבה כאן באזור, היה אפשר גם לדפוק על הדלת בשעות סבירות ולקחת את מי שצריך לחקירה. זו עוד אחת מהנקמות הקטנות של המשטרה בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully