וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלב לא הגיע - האברג'ילים ממשיכים למחות

איילה חננאל

12.4.2010 / 9:30

האחים מאיר ויצחק אברג'יל החליטו להמשיך גם היום באקט המחאה ולהימנע מהשתתפות בדיון הנוגע לבקשת הסגרתם לארה"ב. השב"ס מונע מהם להצטייד בחלב, עוגיות, בגדים ומגבות

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

האחים מאיר ויצחק אברג'יל ממשיכים זה היום השני בסירובם לצאת מבית הכלא לדיון בעניינם המתקיים בבית המשפט העליון בירושלים. בדומה לאתמול, גם היום (שני) החליטו האחים לנקוט באקט של מחאה וזאת לאחר שלא הותר להם לשאת עמם ציוד שמוגדר לפי שירות בתי הסוהר כאסור. מדובר בחלב, עוגיות, בגדים, מגבות וסנדוויץ' עם חביתה.

צוות של שירות בתי הסוהר סירב כבר אתמול לבקשה, אך האחים אברג'יל התעקשו, ואף איימו על הסוהרים כי יפרסמו את דבר המקרה בתקשורת. לאחר מכן, הודיעו השניים כי הם אינם יוצאים לדיון. אולם, האיום לא הרשים את הסוהרים: היות שהדיון שאליו היו אמורים להגיע האחים הינו על ערעור שהם הגישו, לא ניתן לכפות עליהם את היציאה. לכן, לא יגיעו האחים אברג'ילים לדיון בערעור שהם עצמם הגישו.

ביולי 2009 החליט בית המשפט המחוזי בירושלים כי האחים יצחק ומאיר אברג'יל ושלושה מאנשיהם יוסגרו לארצות הברית. יצחק אברג'יל יוסגר בגין עבירות של רצח, סמים, איומים והלבנת הון. אחיו, מאיר, יוסגר בגין הלבנת הון, סחיטה ואיומים. ישראל התנתה את ההסגרה לארה"ב בכך שלא יוטל עונש מוות.

בעקבות ההחלטה, הודיע עורך הדין אבי עמירם, המייצג את האחים אברג'יל, כי יגיש ערעור לבית המשפט העליון בעניין. הדיון בערעורם של האחים אברג'יל נערך היום בסופו של דבר בהיעדרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully