וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקיסטן: אימאם חשוד כי הפליל ילדה בשריפת קוראן

2.9.2012 / 10:46

עדי ראייה התלוננו כי איש הדת הטמין קרעי דפים מהספר הקדוש בתיקה של בת ה-11. הילדה, שלוקה על פי חלק מהדיווחים בתסמונת דאון, עשויה לעמוד מול גזר דין מוות אם תורשע

הרשויות בפקיסטן עצרו אימאם מוסלמי בחשד שהפליל ילדה נוצרית בת 11 בשריפת קוראן, כך מסרה היום (ראשון) המשטרה במדינה. המקרה גרר זעזוע ברחבי העולם לאחר שהמשטרה החליטה להאשים בחודש שעבר את הילדה, ריפתה מסיה, בחילול השם – עבירה עליה העונש על פי החוק במדינה הוא מוות.

בכיר במשטרה הפקיסטנית, מוניר חוסיין ג'פרי, אמר כי האימאם נעצר בעקבות תלונות של עדים בכפר הסמוך לבירה איסלמבאד בו מתגוררת מסיה. "העדים אמרו כי הוא קרע דפים מהקוראן והניח אותם בתיקה שבו היו ניירות שרופים", אמר הבכיר. על כל פנים, איש לא באמת ראה את מסיה מבצעת את המעשה בפועל, אלא רק יוצאת מביתה עם האפר ארוז בתוך כלי, ומחפשת מקום להשליך אותו.

מחר יתקיים דיון בבית המשפט בעניינה, לאחר שמעצרה הוארך לפני כשבועיים. בנוסף לגילה הצעיר של הילדה, אשר עלולה לעמוד מול גזר דין מוות אם תורשע, היא גם לוקה בתסמונת דאון על פי חלק מהדיווחים.

מערכת היחסים בין הקהילה המוסלמית ל-900 הנוצרים המתגוררים באזור של פאתי איסלמבאד, מתוחה בתקופה האחרונה. בעקבות התקרית, יצאו מאות מוסלמים באזור להפגין, ובני משפחתה של מסיה, כמו גם שאר חברי הקהילה הנוצרית, נמלטו מבתיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully