וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום יוגש נגד הקצין שפיתה נערות ברשת

גלעד גרוסמן

10.7.2010 / 21:14

אייל נחום, קצין צה"ל בן 25 יואשם מחר בביצוע עבירות מין בקטינות. על פי החשד נחום פיתה אלפי ילדות ברשת האינטרנט. עד כה אותרו שלוש קטינות שעל פי החשד קיימו עמו יחסי מין

פרקליטות מחוז ת"א תגיש מחר בבוקר (ראשון) לבית המשפט השלום בתל אביב כתב אישום נגד אייל נחום בגין ביצוע עבירות מין בקטינות. נחום, תושב חולון בן ה-25, המשרת כקצין צה"ל בקבע, חשוד שפיתה אלפי ילדות ברשת, ביקש מהן להצטלם עבורו בעירום ואז איים שיפרסם התמונות אם לא ייענו לדרישותיו. הוא יואשם בשורה ארוכה של עבירות מין בקטינות.

לפני כעשרה ימים הותרה לפרסום הפרשיית החמורה הזו. נחום, המשרת כקצין ביחידת מחשבים בצה"ל, נעצר בסוף יוני בחשד שביצע עבירות מין בקטינות, ביניהן עבירות בעלות אופי פדופילי, הטרדה מינית, בעילה אסורה בהסכמה ואונס. מתחילת מעצרו, סירב נחום לשתף פעולה בחקירתו והכחיש את החשדות נגדו.

מחומרי החקירה, שנערכה במחלק נוער חשיפה בימ"ר תל אביב במשך כשמונה חודשים, עולה כי נחום התחזה לנער בן 16 תחת הכינוי "D&D", ובשנים האחרונות נהג לגלוש באתרי אינטרנט וצ'אט המיועדים לבני נוער. על פי החשד, נחום הציג את עצמו כ"מדריך מדופלם לבנות צעירות חסרות ניסיון מיני", ופנה לאלפי נערות בגילאי 10-15 וניסה לפתות אותן. לאחר יצירת הקשר עם הבנות, היה נחום מפתח איתן שיחות בעלות אופי מיני, ואף מבקש מהן להצטלם בעירום ולשלוח אליו את התמונות.

לאחר חקירה מאומצת של עשרות ילדות הגיעו החוקרים לשלוש נערות בגילאי 14-16 עימן על פי החשד נפגש נחום בביתו ואף קיים עימן יחסי מין, זאת תחת מניפולציות רגשיות קשות ותוך ניצול מצבן הנפשי. במשטרה מעריכים כי ישנן ילדות נוספות שנפלו קורבן למעשי אונס מצד החשוד, ומקווים כי פרסום הפרשה יביא לפנייתן של אותן ילדות למשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully