וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: תקלה בנשק הצילה מנהיג מפלגה בולגרי

19.1.2013 / 17:36

צעיר בן 25 זינק אל הבמה בה נאם אחמד דוגן, המייצג את המוסלמים במדינה, וכיוון אל ראשו את הנשק מסיבה לא ידועה. דוגן ניצל בזכות מעצור בנשק ותגובה מהירה של המאבטחים

צילום: רויטרס עריכה: טל רזניק

דרמה בשידור חי בבולגריה: גבר בן 25 זינק היום (שבת) אל עבר מנהיג מפלגת "התנועה למען זכויות וחירויות (MRF)", אחמד דוגן, וכיוון לעברו אקדח. הוא ירה אך מעצור בנשק הציל את חיי הפוליטיקאי. האירוע התרחש במהלך אירוע של המפלגה בבירה סופיה, שהועבר בשידור חי בטלוויזיה. אנשי אבטחה שהיו במקום מיהרו להשתלט על הצעיר והפילו אותו לרצפה, מבלי שנגרם לדוגן נזק כלשהו.

צעיר הצמיד אקדח לראשו של פוליטיקאי בולגרי בזמן נאום. רויטרס
המאבטחים מיהרו לזנק, ודוגן לא נפגע/רויטרס

דוגן, המכהן כ-25 שנים כמנהיג המפלגה המזוהה עם המיעוט האתני הטורקי במדינה, הוברח מהמקום. טרם התברר מה הניע את החשוד בתקיפה לעשות זאת. צופי הטלוויזיה ראו כיצד הצעיר שישב תחילה בקהל קפץ אל הבמה וקטע את נאומו של דוגן בן ה-58. שניות לאחר מכן הסתערו עליו המאבטחים, והלמו בו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אלמוני כיוון אקדח לעבר פוליטיקאי בולגרי לעיני המצלמות. רויטרס
החשוד מוחזק על ידי המאבטחים/רויטרס

זמן קצר לאחר מכן אמר גורם במפלגה כי דוגן חש בטוב. משטרת בולגריה הודיעה כי עצרה את התוקף, שמוצאו בעיר בורגס שלחופי הים השחור. בנוסף לאקדח, נמצאו על גופו גם שני סכינים.

מפלגתו של דוגן מייצגת את המיעוט הטורקי וקבוצות מוסלמיות אחרות, שביחד מהווות 12% מהאוכלוסייה במדינה האירופית. הוא נתפס כאחת הדמויות הפוליטיות המשפיעות ביותר בבולגריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully