וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר נעצר בחשד לסדרת הטרדות מיניות בחולון

6.8.2012 / 13:00

בעקבות עדותה של ילדה בת שמונה, נלכד החשוד והודה שביצע בה מעשה מגונה. במשטרה חושדים כי הצעיר קשור למספר תלונות שהתקבלו לאחרונה בעיר. בהמשך הוא יובא להארכת מעצרו

האם נלכד מטריד מינית סדרתי בגוש דן? תושב חולון בן 23 נעצר אתמול (ראשון) בחשד שביצע מעשה מגונה בילדה בת שמונה ברחוב ההסתדרות בעיר. הילדה סיפרה לאמה על האירוע, והאם הזעיקה את המשטרה, שאיתרה את החשוד לפי התיאור שסיפקה הילדה. כעת בודקים במשטרה האם האיש קשור לאירועים דומים שהתרחשו בחולון בזמן האחרון.

אתמול בשעות הצהריים הגיעה הילדה לביתה וסיפרה לאמה שבעת ששהתה ברחוב, ניגש אליה אדם מבוגר ונגע בחזה. הילדה תיארה באוזני האם כיצד נראה האיש ומה הוא לבש, והאם התקשרה למשטרה. שוטרי מרחב איילון, בפיקודו של ניצב משנה יהודה דהן, הגיעו למקום, ביצעו סריקות ועצרו את האיש תוך זמן קצר.

החשוד נלקח לחקירה, שם הודה בביצוע המעשה. כעת בודקים החוקרים האם הוא קשור למקרים נוספים שדווחו לאחרונה בעיר חולון. מספר נשים, קטינות וגם מבוגרות, התלוננו לאחרונה במשטרה על אדם שניגש אליהן ברחוב וביצע בהן מעשים מגונים, כגון נשיקות או נגיעה בגופן. האיש קשר עצמו בחקירתו לאירועים נוספים, וסיפר לחוקריו כי הוא מתקשה לשלוט על מעשיו.

במרחב איילון מחפשים כעת נשים נוספות שיתכן שנפלו קורבן למעשיו של החשוד. בהמשך היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו, בדיון בבית משפט השלום בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully