וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם מרהט הואשמה ברצח ילדיה: "שיילכו לגן עדן"

רמי שני

22.10.2012 / 12:03

לפי כתב האישום, לפני חודש היכתה אחלאס אלערג'אן את שלושת ילדיה עם סכין לשחיטת כבשים, ולאחר מכן הניקה את בתה התינוקת ואז חנקה אותה. היא אף ניסתה לשים קץ לחייה

צילום: שי מכלוף, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: אביב אברמוביץ'

(צפו בתיעוד זירת הרצח)

פרקליטות מחוז הדרום הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום חמור נגד תושבת רהט בגין רצח שלושה מילדיה וניסיון רצח של ילדה נוספת לפי כחודש. האישה, אחלאס אלערג'אן, בת 26, מואשמת כי רצחה את בנה עבד בן השבע, בנותיה מרים בת החמש והתינוקת בת השמונה חודשים דלאל בבית המשפחה, באמצעות סכין לשחיטת כבשים, הדומה לגרזן. בת נוספת, שאמס בת השנתיים, נותרה בחיים.

כתב האישום שהוגש נגדה מפרט את האופן שבו ביצעה את הפגיעות בילדים, מבלי שהם יוכלו להתנגד, כשהיא אומרת להם שהיא מעדיפה שהם ילכו לגן עדן ו"לא יישארו בעולם המלוכלך הזה". מכתב האישום עולה, כי היא ניסתה לשים קץ לחייה לאחר שרצחה את הילדים, אך בהתערבות בני משפחתה, הדבר נמנע ממנה. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את אלערג'אן עד תום ההליכים המשפטיים נגדה.

על-פי כתב האישום, ב-19 בספטמבר נשארה האם לבד בביתה עם ארבעת ילדיה שישנו במיטותיהם. היא ניגשה למטבח והוציאה מהמגירה סכין לשחיטת כבשים. האם התקרבה למיטה בה ישן בנה עבד ונישקה אותו. "עבד התעורר ושאל את הנאשמת מה היא רוצה. הנאשמת אחזה בידה בגרזן והכתה עם הגרזן בצווארו של עבד. עבד החל לצעוק והתחנן על חייו, והנאשמת כיסתה את פניו של עבד בכרית ולחצה על הכרית, על מנת להשתיקו", מתואר בכתב האישום. הילד קם ואמר לאמו שהוא יתקלח וילך לבית הספר, אך היא אמרה לו שהיא לא רוצה שילך לבית הספר, אלא לגן עדן, ושהיא לא רוצה שישאר "בעולם המלוכלך הזה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלווית הילדים ברהט/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי כתב האישום, האם המשיכה להכותו פעם אחר פעם עם הגרזן תוך שהוא צועק, עד למותו. כעבור זמן מה האם התקרבה לבתה מרים, והורתה לה לשים את ראשה על גבי שקית ניילון שהביאה. מרים ביקשה מאמה לתת לה אוכל והניחה את ראשה על השקית, אז הכתה האם את הילדה עם הגרזן בצווארה. בשלב זה האם הניחה את הגרזן, נכנסה למקלחת, התרחצה, החליפה את בגדיה, יצאה מהבית והסתובבה בקירבת מקום. כאשר שבה אל הבית, ניגשה אל בתה שאמס שישנה במיטתה, כשהיא אוחזת בגרזן, והכתה אותה בצווארה. הילדה התעוררה והחלה לצעוק כשהיא מסתכלת בפניה של אמה. האם הפסיקה להכות את הילדה והורתה לה להישאר לשכב במיטה.

לאחר מכן לקחה האישה שמיכה, קרעה אותה לשתיים, כשהיא מתכננת לחנוק למוות את התינוקת דלאל באמצעות פיסת בד אחת, ולתלות את עצמה באמצעות פיסת הבד השנייה. בשלב זה ניגשה אל התינוקת, לקחה אותה וישבה להניק אותה. היא אחזה בתינוקת, הורידה את המטפחת שעטפה את ראשה, כרכה אותה וסובבה אותה סביב צווארה של דלאל וחנקה אותה בחוזקה, בכוונה לגרום למותה. לאחר מכן זרקה אותה הצדה כשהיא צועקת ובוכה, ויצאה מהבית. בסיום מעשיה ניסתה פעמיים לשים קץ לחייה, אך לא הצליחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully