וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בנהריה: החשוד העיקרי - שוטר מג"ב לשעבר

קובי מנדל

29.4.2012 / 15:34

לפני כשלושה שבועות נהרג אופיר לאלזר במהלך קרב יריות בנהריה, ככל הנראה ברקע סכסוך הקשור לסחר בסמים. שלושה חשודים נעצרו עד כה, כולם מוכרים למשטרה מעבירות קודמות

בית משפט השלום בעכו התיר אחר הצהריים (ראשון) לפרסם כי נעצרו שלושה חשודים בפרשת הרצח של אופיר לאלזר בנהריה בתחילת החודש. החשוד העיקרי בפרשה הוא מי שהיה עד לפני עשר שנים שוטר מג"ב . היום הוארך שוב מעצרם של שניים מהחשודים, וביום שלישי תבקש המשטרה להאריך שוב את מעצרו של החשוד העיקרי.

אחד העצורים בחשד למעורבות באירוע הודה בחקירתו אתמול שהיה במקום עם שני חבריו, אשר גם הם עצורים על ידי המשטרה. צוות החקירה של היחידה המרכזית (ימ"ר) במחוז חוף גבו את עדויותיהם של שלושת החשודים, וכעת פועלים להבין מי מבינם הוא שירה במנוח.

הרצח אירע לפני כשלושה שבועות, כשבמהלך קרב יריות ברחוב הרמב"ם בנהריה נורה למוות לאלזר, בן 30 מהמושב נתיב השיירה. גופתו נמצאה מוטלת ברחוב, כשעל פלג גופו העליון סימני ירי, וצוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו. לאלזר היה מוכר למשטרה מתחום עבירות הסמים והרכוש, ולטענת המשטרה זהו גם הרקע לאירוע – סכסוך הקשור לסחר בסמים.

אחד החשודים שנעצרו, כאמור, לשעבר שוטר מג"ב, נמלט לאילת והסתתר בדירה שהושכרה במיוחד עבורו. מפקד ימ"ר מחוז חוף, ניצב משנה אלי אסייג, מסר לוואלה! חדשות כי כל החשודים הינם בני 19 ו-20 המוכרים למשטרה. מחר יובאו שניים מהחשודים לדיון נוסף בהארכת מעצרם, וביום שלישי יובא גם שוטר המג"ב לשעבר. ניצב משנה מסייג אמר בתגובה כי "אני מקווה שאנו לקראת פענוח הרצח".

חשד לרצח בנהריה: צעיר מוכר למשטרה נורה למוות

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • נהריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully