וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכוותה מחומר כימי בחדר הלידה ותובעת כמיליון שקל

גלעד גרוסמן

27.12.2011 / 4:11

אישה שילדה בבית החולים בילינסון טוענת כי נמרחה בחומר כימי שנזל לעכוזה, גרם לאדמומיות ובהמשך גם לכוויות עמוקות הפוגעות בתפקודה עד היום. בית החולים: "מדובר בתגובה לחומר חיטוי"

לבית משפט השלום ברמלה הוגשה השבוע תביעה של מעל למיליון שקלים נגד בית החולים בילינסון בפתח תקווה, על ידי אישה בת 32, הטוענת כי נגרמו לה כוויות קשות כתוצאה מחומר שנמרח על גבה לפני שקיבלה זריקת אפידורל כאשר עמדה ללדת.

על פי התביעה, שהוגשה באמצעות עורך הדין כרמי בוסתנאי, האישה אושפזה בבית החולים לקראת לידה לפני כשנתיים. כאשר הוכנסה לחדר הלידה, ושם הושם עליה חומר שנזל לכיוון עכוזה. היא סיפרה לאחיות שהיא מרגישה צריבה, והן ענו לה ש"כך צריך להיות". לאחר מכן הוזרק לה אפידורל, היא הפסיקה להרגיש את הצריבה ועברה את הלידה.

"לידה רגילה בה אירעה תגובה לחומר חיטוי"

מומחה שבדק את האישה לאחר מכן, קבע כי מדובר בכוויה כימית עמוקה, שנגרמה על ידי התמיסה ששמו על גופה של התובעת בזמן ההכנה להרדמה האפידורלית, או בשל תמיסת החיטוי בה השתמשו בזמן הלידה. עד היום, נטען בתביעה, סובלת היולדת מכאב ונוקשות באזור הצלקת, המקשות עליה בביצוע פעולות יומיות, מכיוון שהיא אינה יכולה לשבת לאורך זמן והדבר פוגע בעבודתה.

כיום התובעת צריכה למרוח את מקום הצלקת במשחות ושמנים באופן תדיר, צויין בכתב התביעה, ועליה לחבוש את אזור הצלקת ולהחליף בגדים לעיתים תכופות. האישה תובעת מעל למיליון שקלים בגין נזקים שנגרמו לה וכן בגין כאב, סבל והוצאות רפואיות.

מבית החולים בילינסון נמסר בתגובה כי מדובר בלידה רגילה, במהלכה אירעה תגובה לחומר חיטוי. "כיוון שבית החולים לא קיבל את כתב התביעה, לא נוכל להתייחס לטענות", נמסר בתגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully