וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם אחד נהרג ואחר נפצע בפיצוץ בכלי רכב בעפולה

קובי דוד

14.12.2011 / 14:04

הפיצוץ אירע בעת שהרכב היה בנסיעה. הנהג, צעיר כבן 20, נפצע באורח קשה ומאוחר יותר מת מפצעיו. אדם נוסף שנסע עימו ברכב נפצע באורח בינוני. במשטרה מעריכים כי הרקע למעשה פלילי

פיצוץ עז בלב העיר הפר את שגרת היום בעפולה: נהג בשנות ה-20 לחייו נהרג ואדם נוסף שהיה עמו, בשנות ה-30 לחייו, נפצע באורח בינוני בפיצוץ שאירע בצהריים (רביעי) בכלי רכב ברחוב הנרייטה סאלד בעיר. כוחות משטרה גדולים ממחזו צפון בראשותו של מפקד המחוז, ניצב רוני עטיה, נמצאים בזירת האירוע ובוחנים את סיבת הפיצוץ. תיק החקירה הוטל על כוחות משטרת ימ"ר צפון.

מחקירה ראשונית עולה, כי הפיצוץ העז אירע בסמוך לשעה 13:00 בצהריים בתוך כלי רכב שהיה במהלך נסיעה. נהג הרכב נפצע באורח אנוש עם כוויות גדולות בכל חלקי גופו, זמן קצר לאחר שפונה לבית חולים העמק בעפולה במצב קשה הוא מת מפצעיו. חברו שהיה עימו ברכב בעת הפיצוץ נפצע באורח בינוני ופונה אף הוא אל בית החולים. גורמים במשטרה מסרו כי הרקע למעשה הוא פלילי.כוחות משטרה גדולים ממשטרת מחוז צפון נמצאים כעת בזירת האירוע.

עדי ראייה לפיצוץ סיפרו לוואלה! חדשות על שראו. "זה היה בלתי יאומן. רעש נורא ואיום שהעיף את המכונית באוויר", סיפר אחד מעדי הראייה, "תוך דקות ספורות הגיעו כוחות משטרה גדולים וצוות מגן דוד אדום שטיפל בפצועים. השמועה אומרת שהפיצוץ נובע מרימון יד שהיה בתוך הרכב במהלך נסיעה".

מהמשטרה נמסר בתגובה, כי "חוקרי ימ"ר צפון יחד עם צוות חבלנים בוחנים את ממצאי האירוע. כל שנותר לומר כעת הוא שמדובר באירוע עם רקע פלילי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully