וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרושתו של עו"ד פינקלשטיין: "מועקה לצד הקלה"

קובי מנדל וגלעד גרוסמן

17.5.2011 / 13:34

גרושתו של עו"ד גור פינקלשטיין עדיין מתקשה להאמין שבעלה לשעבר ואבי בנה עומד מאחורי שורה גדולה כל כך של עבירות, ביניהן ניסיון לחסל את בעלה. "פסלתי את האפשרות שזה הוא"

"קיימת מועקה גדולה סביב תוצאות החקירה, אך בד בבד אפשר לומר שיש גם הקלה גדולה" – כך הגיבה גרושתו של עו"ד גור פינקלשטיין לפרטים שנחשפו היום (שלישי) אודות בעלה לשעבר החשוד בין היתר בניסיון הרצח של בעלה בהווה, דני כהן, באמצעות מטען שהונח מתחת למכוניתו. "זה מאוד מקל לדעת שהפרשה פוענחה וכעת אנחנו יכולים לחזור למסלול חיים של משפחה רגילה", אמרה בראיון לגלי צה"ל.

כשנשאלה האם לא חשדה כי פינקלשטיין הוא זה שעומד מאחורי ניסיון החיסול השיבה כי "באופן מאוד עקבי הורדתי מסך על האפשרות שזה הוא. כשיושבים וממפים אילו סכסוכים קיימים בחיים, כפי שהחוקרים ביקשו מאיתנו לעשות, הועלתה האפשרות הזו אבל אני חזרתי ואמרתי שאני לא מאמינה. כשהבנתי שהתגבשה תשתית של ראיות מוצקות התחלתי להאמין שזה כנראה נכון". לדבריה, "היה בינינו מאבק ממושך. מזעזע לחשוב שאני חייתי עם האדם הזה, למרות שמדובר במשהו שהיה לפני 10 שנים ונמשך כשנה וחצי. יש לנו ילד משותף ביחד".

דני כהן, בן זוגה בהווה של גרושתו של פינקלשטיין, שנפצע באורח קשה מפיצוץ מטען החבלה שהונח מתחת למכוניתו הודה כי מדובר בהקלה גדולה. "חוקרי היחידה המרכזית של משטרת מרחב חוף הצילו את חיי", אמר בשיחה עם וואלה! חדשות, "מדובר בהקלה גדולה". כהן אמר לוואלה! חדשות כי כעת בני המשפחה שהתגוררו במקומות שונים ולא הרבו להיפגש מחשש לחייהם יוכלו "לשוב לחיים הנורמטיביים".

הידיעה על החשדות הכבדים נגד עו"ד פינקלשטיין הכתה בתדהמה גם את מכריו ואת הקולגות המקצועיות. "זה נשגב מבינתי. הוא היה אדם נורמטיבי לגמרי, שם דבר לא הצביע על זה", אמר אדם שהכיר אותו בעבר. פינקלשטיין עסק בתחום המשפט האזרחי והמקרקעין ועורכי דין שעבדו עמו סיפרו כי מדובר ב"איש מקצוע מצוין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully