וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהגת שדרסה שתי הולכות רגל חשודה בהריגה

קובי מנדל

21.5.2010 / 11:19

בימ"ש השלום בחיפה האריך ביממה את מעצרה של יסמין אבו קמר, החשודה שדרסה למוות שתי הולכות רגל בחיפה. הדיון בהארכת מעצרה של הנהגת החשודה בין היתר בהריגה, נערך בהיעדרה

בית משפט השלום בחיפה האריך היום (שישי) ביממה את מעצרה של יסמין אבו קמר, הנהגת בת ה-23 מקריית ים, שדרסה אתמול לפי החשד למוות את אלה ניסטוב בת 61 מחיפה ואולגה גרסימוב בת 54 מקריית מוצקין. המקרה אירע בשדרות ורבורג בשכונת קריית חיים בחיפה.

הנהגת הפוגעת חשודה בהריגת שתי הולכות הרגל, בשיבוש הליכי חקירה ובנהיגה תחת השפעת סמים, זאת לאחר שבדמה נמצאו שרידי סם. ביום ראשון תיבדק מידת השפעת שרידי הסם על נהיגתה בעת התאונה. הדבר ייעשה במעבדה מיוחדת בבית החולים תל השומר. הדיון בבית משפט השלום בחיפה התקיים בהיעדרה של הנהגת, שנותרה מאושפזת בבית החולים רמב"ם.

לאחר בדיקה שנערכה אתמול התברר כי רישיונה של אבו קמר, שנפצעה בתאונה באורח קל, נפסל בחודש פברואר האחרון למשך חודשיים. למרות שרשיונה נפסל, נמנעה הנהגת לפי החשד מלהפקיד את רישיונה כנדרש בחוק ולפיכך המשטרה מתייחסת למקרה כנסיעה ללא רישיון.

בתוך כך, קצין אגף התנועה במחוז הצפוני של המשטרה, סגן ניצב יוסי חתוכאי, מסר לוואלה! חדשות כי מאז תחילת השנה נהרגו בכבישי הצפון 49 בני אדם, המהווים כשליש ממניין הרוגי תאונות הדרכים ברחבי הארץ. 20 מההרוגים בצפון נספו במהלך החודש האחרון. סגן ניצב חתוכאי הוסיף כי המאחד בין כל התאונות שאירוע באחרונה באזור הצפון הוא טעות אנוש של הנהגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully