וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח צעיר בנתניה הסגיר עצמו למשטרה

איילה חננאל ואריאל נוי

2.5.2010 / 16:08

תושב נתניה, בן 24, הגיע לתחנת המשטרה וסיפר כי הוא זה שהיכה למוות את ירון איליין, שגופתו התגלתה לפנות בוקר במרכז המסחרי בעיר. לדבריו, הוא רצח את איילין משום שזה נהג להתעלל בו

התפתחות בחקירת רצח הצעיר בנתניה במהלך הלילה: משטרת נתניה עצרה היום (ראשון) את תושב העיר בן 24 בחשד שרצח לפנות בוקר את ירון איילין, אף הוא תושב העיר בן 24. זאת לאחר שהחשוד הסגיר את עצמו למשטרה. מחקירה ראשונית עולה, כי המניע לרצח היה סחיטה והתעללות בחשוד מצד הקורבן. לדברי המשטרה, החשוד הודה במעשיו ושחזר אותם מול חוקריו. הוא יובא מחר לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בנתניה.

מפקד תחנת משטרת נתניה נצ"מ עמי אשד סיפר כי, "החשוד הודה בחקירתו במעשה וסיפר כי הקורבן נהג להתעלל בו במשך תקופה ממושכת באמצעות איומים ונטילת כספו ואף תקף אותו במספר הזדמנויות. החשוד סיפר כי הוא חש מאוים ממנו. על פי החשד, בעוד מועד התעורר בלבו של החשוד הרצון לרצוח את הקורבן ולנקום בו על התנהגותו כלפיו".

עוד מסר מפקד התחנה כי "החשוד סיפר בחקירתו כי הוא הגיע אמש לכיוון המרכז המסחרי לאחר שראה כי הקורבן צועד לשם, מאחר שזה מקום קבוע בו נהג הקורבן לשהות עם חבריו. החשוד סיפר שנטל חפץ קהה אשר מצא בזירה ועקב אחר הקורבן בעוד זה הלך להטיל את מימיו מאחורי המרכז המסחרי. אז החשוד תקף אותו, היכה אותו ולמעשה ריסק את גולגולתו". נצ"מ אשד הוסיף כי החשוד שחזר את המעשה "בקור רוח".

הדובר המבצעי של מד"א זכי הלר סיפר הבוקר לוואלה! חדשות כי "בסמוך לשעה 5:00 בבוקר, צוות מד"א שרון קיבל דיווח על צעיר בשנות ה-20 לחייו הנמצא מוטל ללא רוח חיים סמוך לסניף בנק הפועלים ברחוב ש"י עגנון בנתניה, בשטח האחורי של המרכז המסחרי בעיר". בני משפחתו של הצעיר הוזעקו לזירה, שם זיהתה אחת מקרובות משפחתו את גופתו והתמוטטה בזעקות שבר.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully