וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בנתניה: גופה נמצאה במרכז מסחרי

איילה חננאל ואריאל נוי

2.5.2010 / 13:04

גופת אלמוני בשנות ה-20 לחייו ועליה סימני חבלות קשים נמצאה ברחוב ש"י עגנון בנתניה. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו. במקרה אחר בעיר הותקף מאבטח שנשכר לתגבר שמירה על המדורות

גופת צעיר בשנות ה-20 לחייו ועליה סימני אלימות נמצאה הבוקר (ראשון) במרכז מסחרי ברחוב ש"י עגנון בנתניה. כוחות משטרה פתחו בחקירת נסיבות המקרה ולפי ההערכה ראשונית, נראה כי הגבר נרצח. עם זאת, נבדק חשד נוסף לפיו הגבר נחבט בראשו כתוצאה מנפילה.

הדובר המבצעי של מד"א זכי הלר אמר לוואלה! חדשות כי "סמוך לשעה 5:00 בבוקר, צוות מד"א שרון קיבל דיווח על צעיר בשנות ה-20 לחייו הנמצא מוטל ללא רוח חיים סמוך לסניף בנק הפועלים ברחוב ש"י עגנון בנתניה".

סמוך לגופתו של הצעיר נמצאו שאריות ממדורת ל"ג בעומר ובקבוקי אלוכהול רבים וריקים.מפקד משטרת נתניה, ניצב-משנה עמי אשד, אמר כי בין היתר נבדק החשד כי הצעיר הותקף על רקע קטטה שהפתחה במהלך המדורה. בני משפחתו של הצעיר הוזעקו לזירה שם זיהתה אחת מקרובות משפחתו את גופתו של הצעיר והתמוטטה בזעקות שבר.

הלר הוסיף כי "הצוות מצא את הצעיר עם חבלות קשות ביותר בראשו ולא נותר לו אלא לקבוע את מותו". הצעיר נמצא בשטח אחורי של מרכז מסחרי.

כחצי שעה לפני כן התקבל במד"א דיווח על גבר בן 43 שנמצא שוכב בחוף סירונית בנתניה. הלר סיפר כי הצוות שהגיע למקום מצא את הגבר חבול קשות בפניו ובראשו ופינה אותו במצב קשה לבית החולים לניאדו בעיר.

מבדיקת המשטרה עולה כי הפצוע הוא מאבטח של חברה פרטית שנשכרה על-ידי העירייה כדי לתגבר את השמירה במוקדי המדורות ולמנוע הצתת אש בחופי העיר. במשטרת נתניה מעריכים כי חבורת צעירים שביקשה להקים מדורה בחוף, נתקלה במאבטח שהעיר להם על כך ובתגובה חטפו ממנו פנס והיכו אותו באמצעותו בראשו עד זוב דם ונמלטו מהמקום.

עדכון ראשון 8:18

  • עוד באותו נושא:
  • אלימות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully