וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: אישה נדקרה למוות בדירתה בת"א

איילה חננאל

26.4.2010 / 2:31

אישה בשנות הארבעים לחייה משכונת התקווה נמצאה ללא רוח חיים, כשעל גופתה סימני דקירה. שכנים ששמעו את צעקותיה הזעיקו את המשטרה, שביקרה בדירה גם מעט לפני הרצח בגלל תלונות על רעש

חשד לרצח בתל אביב: אישה בשנות הארבעים לחייה נמצאה הלילה (שני) ללא רוח חיים בדירתה. צוות מד"א ושוטרים ממרחב יפתח הגיעו לדירת האישה, ברחוב התקווה בעיר, שם מצאו את הגופה, כשעליה סימני דקירה.

עוד לפני הרצח התלוננו השכנים על רעשים שבקעו מהדירה. שוטרים שהגיעו למקום ביקשו מיושבי הדירה, שלוש נשים וגבר, שככל הנראה היו שיכורים, לשמור על השקט ועזבו. פחות משעה לאחר מכן בוצע הרצח. המשטרה עצרה את החשודים.

הדובר המבצעי של מד"א זכי הלר מסר לוואלה! חדשות, כי התקבל דיווח על אישה הנמצאת לכודה בדירתה וכי הצוות שהגיע למקום מצא את האישה כשבבטנה חמישה סימני דקירה. לדברי הלר, לאחר מספר ניסיונות החייאה לא נותר אלא לקבוע את מותה.

במשטרה סיפרו כי את הכוחות הזעיקו שכנים אשר שמעו את זעקותיה של האישה בוקעות מהדירה. הכוחות שהגיעו למקום נאלצו לפרוץ את דלת הדירה ומצאו את הגופה.במשטרה הוסיפו כי הוקם צוות חקירה מיוחד מאחר, וישנו חשד לרצח וכי השוהים במקום, גבר ושתי נשים, שעוכבו בתחילה לחקירה, נעצרו.

נצ"מ יורם אוחיון מפקד מרחב יפתח אמר לוואלה! חדשות כי "מדובר ככל הנראה במפגש חברים שתחת השפעת אלכוהול אשר הוביל לרצח מחריד של האישה אשר מתגוררת בדירתה בגפה". הוא הוסיף כי טרם ברור המניע שהוביל לדקירתה למוות של הקורבן. עוד אמר כי "השוטרים אכן הגיעו לדירת הקורבן כארבעים דקות טרם הרצח בגין תלונות רעש של שכנים, אך בשלב זה לא היה דבר שיעורר את חשדם של השוטרים ולאחר שטיפלו בתלונת הרעש, עזבו את המקום".

  • עוד באותו נושא:
  • דקירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully